مدير جهاد كشاورزي شهرستان بروجن، از آغاز بهره برداري از يكهزار هكتار اراضي تجهيز شده به سامانه آبياري تحت فشار در اين شهرستان، خبرداد.

روح اله معتمدي گفت: براي اجراي پروژه هاي ذكرشده 70  ميليارد و 622ميليون ريال هزينه گرديده است كه مبلغ 64  ميليارد و 794 ميليون ريال آن از محل اعتبارات بلاعوض سازمان جهاد  كشاورزي و مبلغ 6 ميليارد و 275 ميليون ريال از محل سرمايه گذاري  بهره برداران تأمين اعتبار گرديده است.
وي، با اشاره به اين كه پروژه هاي فوق در قالب 51 پروژه عمومي  و خصوصي در سطح شهرستان بروجن اجرا گرديده است، افزود: اجراي پروژه هاي فوق تأثير بسزايي در افزايش سطح زير  كشت، استفاده بهينه از منابع آبي موجود، بهبود كيفيت و كميت محصولات و بالا بردن  سطح درآمد بهره برداران خواهد داشت.
از مزاياي پروژه هاي اجرا شده فوق 284  خانوار كشاورز بهره مند مي گردند و براي 474 نفر بطور مستقيم و 544 نفر بطور غير  مستقيم اشتغال ايجاد شده است.
شهرستان بروجن، با 119 هزار نفر جمعیت، از شهرستان های 9 گانه استان چهارمحال و بختیاری می باشد که مرکز آن (شهر بروجن، با بیش از 52 هزار نفر جمعیت) در فاصله 62 کیلومتری شهرکرد ( مرکز این استان ) قرار دارد. /س
برچسب ها: پروژه ، آبیاری ، تحت ، فشار ، بروجن ، هفته ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.