رئیس سازمان لیگ گفت: در جلسه امروز در خصوص برنامه های تیم ملی و لیگ به گفتگو پرداختیم که کی روش به علت کسالت غیبت داشت.

مهدی تاج در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: پس از لغو اردوی تیم ملی تصمیم گرفتیم تا با کادر فنی تیم جلسه ای بگذاریم و در مورد برنامه های تیم ملی و لیگ به گفتگو بپردازیم.

رئيس سازمان ليگ افزود: می خواستیم که در این جلسه کی روش نیز حضور داشته باشد اما به دلیل کسالت وی غیبت داشت.

وي ادامه داد: در جلسه با امید نمازی برنامه های آینده تیم ملی را بررسی کردیم و به این جمع  بندی رسیدیم که برنامه های لیگ را به صورت مدون انجام بدهیم و تغییری در برنامه ها در نیم فصل دوم صورت نمی گیرد و مسابقات به صورت منظم انجام می شود.

تاج تصریح کرد: با لغو اردوی تیم ملی، دربی سرخابی ها 15 شهریور در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

وی تأکید کرد: تمام هم و غم ما این بود که بلیط دربی الکترونیکی باشد اما با صحبتی که با مسئولان دو تیم سرخابی و سازمان لیگ داشتیم تصمیم بر این شد که بلیط این مسابقه الکترونیکی نباشد.

رئيس سازمان لیگ بیان داشت: قرار است این هفته جلسه ای با اعضای شورای تأمین استان تهران در خصوص منظم برگزار شدن دربی داشته باشیم  و در این خصوص تصمیم گیری کنیم.

وی در خصوص نگرانی مردم از لغو اردوهای تیم ملی عنوان کرد من مسئول سازمان لیگ هستم و در این خصوص جوابگو نمی باشم ولی آن طور که اطلاع دارم کفاشیان دیروز جلسه ای با سرپرست وزارت ورزش برگزار کرد تا در مورد شرایط مالی فدراسیون و تأمین منابع مالی تصمیماتی گرفته شود تا تیم ملی از این شرایط خارج شود.

تاج در پایان خاطر نشان کرد: قرار است فردا نیز جلسه ای با کی روش در مورد شرایط تیم ملی داشته باشیم./مح
برچسب ها: کی روش ، غیبت ، کسالت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار