افتتاحیه پیست اسکی چمن همدان در حالی با اختتامیه لیگ بین المللی اسکی چمن عجین شده بود که بهره برداری از پیست تاریک دره بدون هیچ تبلیغاتی صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، همدان در حالی خود را به یکی از قطب های  اسکی چمن در کشور تبدیل کرد که به نظر می رسد افتتاح پیستی با این ظرفیت در شرایط بی سر و صدا به وقوع پیوست.

 فینال این دوره از لیگ بین المللی  اسکی چمن در حالی به میزبانی همدان برگزار شد که قرار بود پیست اسکی چمن تاریک دره همزمان با این رقابت ها مورد بهره برداری قرار بگیرد.

احداث پیست چمن همدان در سال 90 کلنگ زنی شد و طول مسیر آن 500 متر و عرضش حدود 60 متر می باشد اختلاف ارتفاع این پیست از فاصله شروع تا پایان نیز حدود 140 متر می باشد.

 پیست اسکی چمن تاریک دره همدان در حال حاضر دارای ساختمان اداری و آموزشی – تله سی یژ به طول 1600 متر و مدرسه اسکی ، دستگاه پیست کوب و تله اسکی و خدمات تفریحی و رفاهی است.

 انتظارات بر این بود که تبلیغات بیشتر و میزبانی بهتری برای  افتتاحیه این پیست در نظر گرفته شود اما به هر حال  افتتاحیه آن با حضور رئیس فدراسیون اسکی ، استاندار همدان ، نمایندگان  مردم همدان و فامنین در مجلس  و مدیر کل ورز ش و جوانان استان و سایر مسئولان برگزار شد.

 پیست اسکی همدان بعد از دیزین دومین پیست اسکی چمن در کشور است و با این شرایط پیش بینی می شود همدان به قطب اسکی تبدیل شود و بعد از سه سال برند جهانی گرفت.

** لیگ اسکی چمن در یک نگاه

 دهمین دوره رقابت های لیگ بین المللی اسکی چمن امسال در 4 دوره برگزار شد در اولین مرحله مسابقات در اردبیل_در دومین و سومین مرحله در دیزین_ در چهارمین مرحله در همدان برگزار شد.

در این مسابقات 30 اسکی باز از 9 باشگاه در رشته های مختلف به رقابت با هم پرداختند.

مرحله اول لیگ اسکی چمن

در اولین مرحله از لیگ بین المللی اسکی چمن در پیست اسکی فندقلو اردبیل سید مرتضی جعفری از باشگاه ورمیکا تهران اول، حسین کلهر(د) از باشگاه ورمیکا البرز دوم و رحمت اله مقدید از باشگاه جولبو سوم شدند.

در بخش تیمی نیز در این مرحله باشگاه ورمیکا البرز _ورمیکا تهران و نگین خزر به ترتیب در رتبه های اول تا سوم قرار گرفتند.

مرحله دوم، پایان نیم فصل اسکی


براین اساس در مجموع 2 مرحاهخ سید مرتضی جعفری از باشگاه ورمیکا تهران با 600 امتیاز اول، حسین کلهر (د) از باشگاه ورمیکا البرز دوم و حسین کلهر (ق) از باشگاه نگین خزر دوم شدند.

در بخش تیمی مجموع دو مرحله در بخش تیمی باشگاه ورمیکا تهران نگین خزر و ورمیکا البرز اول تا سوم شدند.

هفته سوم لیگ اسکی چمن

در پایان سومین روز مرحله سوم لیگ اسکی مسابقات این هفته نیز به پایان رسید و در پایان حسین کلهر از باشگاه نگین خزر رحمت اله مقدید از باشگاه عینک جولبو دوم و سید محمود صید از ورمیکای البرز سوم شدند.
در بخش تیمی میز ورمیکای تهران ورمیکای البرز و نگین خزر در رتبه های اول تا سوم قرار گرفتند.

فینال لیگ اسکی چمن

در فینال لیگ اسکی چمن در همدان نیز سید مرتضی جعفری از ورمیکا تهران اول شد حسین کلهر (ق) از نگین خزر دوم و حسین کلهر (د) از باشگاه ورمیکا البرز سوم شدند.

در بخش تیمی نیز ورمیکا تهران نگین خزر و ورمیکا البرز به ترتیب اول تا سوم شدند./آق
برچسب ها: لیگ ، اسکی ، چمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار