پليس اين براي دستگيري سرکرده باند توزيع شيشه در شرق پايتخت مجبور شد تا لباس نارنجي شهرداري به تن کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ درپي چند مورد خبر در خصوص پخش عمده شيشه در منطقه محدوده شرق تهران معاونت عمليات تهران بزرگ به صورت ويژه موضوع در دستور کار خودر قرار داد.

ماموران پس از چندين روز فعاليت اطلاعاتي دريافتند که اين افراد با ايجاد پاتوق در چند نقطه اقدام به توزيع و خريد و فروش مواد مخدر شيشه به صورت عمده مي‌کنند.

در ادامه نيز با مسجل شدن مجرميت متهمان واحد عمليات مجبور شد تا احدي ماموران خود را قالب خريدار مواد وارد اين شبکه کند.

همچنين اين مامور وظيفه شناس پس از جلب اعتماد اين سوداگران مرگ توانست با يک قرار صوري براي خريد 5 کيلوگرم شيشه سرکرده باند را به يک خانه نيمه کاره در خيابان زمزم بکشاند.

اين قرار در حالي رخ داد که ماموران عميات با لباس نارنجي شهرداري(سوپور شهرداري) در اطراف ساختمان در کمين اين سرکرده نشسته بودند.

در نهايت با حضور متهم در ساختمان نيمه کاره ، اين مواد فروش فراري دستگير و از داخل يک کيسه برنج همراهش 5 کيلوگرم مواد مخدر از نوع شيشه کشف و ضبط شد.

در پايان نيز ماموران سريعا به يکي از پاتوق‌هاي اصلي اين باند اعزام شدند و ضمن رعايت شئونات اسلامي وارد خانه شده و بعد از دستگيري يکي از اعضاي اين باند توانستند از قسمت‌هاي مختلف خانه بيش از يک کيلو 700 گرم مواد مخدر از نوع شيشه کشف و ضبط کنند.

گفتني است که عمليات منسجم بدون هيچگونه خسارت جاني و مالي انجام شد.
برچسب ها: لباس ، شرق ، منهدم ، سوپور ، پلیس ، شیشه ، شبکه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار