شهردار منطقه یک زاهدان گفت: چند پروژه‌ی شهرداری منطقه‌ی یك زاهدان در هفته‌ی دولت با هزینه ای بالغ بر 12میلیارد و 200 میلیون ریال افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان ، عبدالغفور براهويي افزود: با پيروي از منويات مقام معظم رهبري و الگوبرداري از زندگي شهيدان رجايي و باهنر كه تمام وقت خود را وقف خدمت به مردم و نظام كردند انشاءا... با نيت و هدف خدمت به مردم همواره قدم در راه تعالي و رشد جامعه ي اسلامي برداريم و موجبات سربلندي كشور عزيزمان را رقم بزنيم.

براهويي با اشاره به كاستي هاي ناشي از تحريم هاي اعمال شده بر ضد ايران گفت: خوشبختانه با تدابير انديشيده شده و رهنمودهاي مقام معظم رهبري و با روحيه اي كه ايشان با سخنان گهربار خود به مسئولين مي دهند موفق شده ايم تحريمها را پشت سر بگذاريم و به حول و قوه ي الهي و با بكار بستن توصيه هاي نجات بخش مقام عظماي ولايت و با استفاده از تمامي ظرفيتهاي موجود توانسته ايم به پيشرفتهاي خوبي نائل گرديم.

وي افزود: هفته ي دولت آينه ي تمام نمايي است براي انعكاس بخشي از عملكرد دولتمردان و ساير خدمتگزاران نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران كه مي توان از طريق آن پيشرفتهاي انجام شده در عرصه هاي گوناگون را به اطلاع مردم رساند.

وی، در رابطه با پروژه هاي قابل بهره برداري شهرداري منطقه ي يك در اين هفته گفت: با توكل برخدا در هفته ي دولت 70 طرح و پروژه با اعتباري بالغ بر 12ميلياردو200ميليون ريال افتتاح و به بهره برداري خواهند رسيد كه برای نمونه می توان به فاز يك مسيل فرودگاه ، فاز دوم مسيل پاسداران ، احداث چند پارك محله اي در خیابان البرز 10 و 12 ،فرخی سیستانی 2 و بین تمدن 3 و 5 ، احداث ميدان استاندارد با 940 متر جدولگذاری و 5 هزار و 68 متر مربع زیرسازی ، و یا برای مثال روکش آسفالت در حد فاصل خیابان حضرت امام ره از تقاطع جام جم تا خیابان پهلوانی و یا جدولگذاري در خیابانهای جام جم ،کشاورز،مجدیه ،امام خمینی ره ،پیر بخش فقدس،16متری همت و کوچه های اطراف کریم آباد و زيرسازي آسفالت در چند خيابان و كوچه و همچنين جدولگذاری ،زیر سازی و آسفالت معبر دوم از کشاورز 14،دو محور منشعبه از سعدی 28 ،مرادقلی 37،فرخی از تقاطع دبستان شهید طباطبایی تا تقاطع چمران و 24 محور منشعبه و جدولگذاری و آسفالت محوطه قوه قضاییه نیروهای مسلح وموارد دیگر اشاره كرد./ز

برچسب ها: پروژهای ، شهرداری ، زاهدان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.