پیشکسوت فوتبال گفت: اینکه دغدغه ی تیم ملی مشکلات مالی است جای تاسف دارد این روزها اتفاق هایی که هیچ کمکی به فوتبال نمی کنند نقل فوتبال شده اند.

افشین پیروانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت تیم ملی گفت: اردوها تشکیل نمی شود چون توپ و لباس دغدغه ی فوتبال ما شده است این روزها اتفاق هایی که هیچ کمکی به فوتبال نمی کنند نقل فوتبال ما شده اند.

 اینکه دغدغه ی این روزهای تیم ملی ما مشکلات مالی و توپ و لباس است جای تاسف دارد.

 وی همچنین در خصوص لیگ برتر فوتبال تا پایان هفته ششم گفت:  لیگ سیزدهم تا به امروز کیفیت بالایی نداشته اکثر تیم ها وقت کافی برای تمرینات بدنسازی و یار گیری داشتند .

 اما متاسفانه تیم ها نتواند تند بازی هایی را ارائه دهند که دلداری کیفیت مطلوب باشد و به تیم ملی ما کمک کنند.

از نظر من تیم ها هنوز به انسجام تاکتیکی نرسیده  اند و ما در باز ی ها شاهد تاکتیکی خاص از جانب تیم ها نیستیم.

 وی همچنین در خصوص نحوه ی داوری در  لیگ سیزدهم افزود:  به هر اندازه که کیفیت فوتبال و بازی ها باید برود کیفیت نحوه ی داوری نیز تغییر می کند اگر فوتبال قوی داشته باشیم شاهد داوری قوی تری خواهیم بود.

پیروانی در ادامه افزود:  لیگ سیزدهم هر هفته شرایط خاصی دارد بازی ها در این لیگ بسیار هم نزدیک شده اند تیم ها تا وارد زمین نشوند نمی توانیم احتمالی برای برد یا باخت تیم ها بدهیم.

وی همچنین در خصوص تیم فولاد و صدر نشینی این تیم در جدول لیگ سیزدهم گفت: فولاد تیم بسیار خوبی هست با کادر فنی  که دو، سه سال حفظ کرده همچنان پیش می رود و جزو باشگاه هایی است که دغدغه ی مالی ندارد./آق
برچسب ها: پیروانی ، فوتبال ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار