مدیر کل منابع انسانی و توسعه مدیریت استانداری البرز اداره کل کمیته امداد امام خمینی استان را از لحاظ شاخص های عمومی و اختصاصی به عنوان دستگاه برتر معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران هادی ذاکری در سومین جشنواره شهید رجایی استان البرز و ارزیابی عملکرد 50 دستگاه اجرایی استان منطبق بر کلید برنامه و دستاورد های آنان اشاره کرد و اظهار داشت: در انجام فرآیند 5 گانه ای، عملکرد سال 91 دستگاه های اجرایی استان بر اساس تعهد، بالندگی، تکریم ارباب رجوع، شکوفایی و رشد همه جانبه مورد بررسی قرار گرفتند.

وی دستگاه های برتر استان در زمینه عمومی و اختصاصی را به ترتیب کمیته امداد امام خمینی، ثبت احوال، تعاون کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد و گفت: دستگاه های برتر در شاخص های عمومی نیز اداره کل بیمه سلامت، منابع طبیعی و آبخیز داری، بنیاد شهید و امور ایثارگران و امورمالیاتی است.


ذاکری در ادامه دستگاه های برتر در زمینه شاخص های اختصاصی را شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، اداره کل اقتصاد و دارایی و کتابخانه های عمومی دانست و تصریح کرد: دستگاه های برتر شهرستان های استان البرز، اداره تامین اجتماعی نظر آباد، شبکه بهداشت و درمان ساوج بلاغ، آموزش و پرورش طالقان، آموزش و پرورش منطقه 4 کرج و آموزش و پرورش اشتهارد است.

وی در پایان دستگاه های اجرایی که سختی ها را مانع از حرکت به سمت تعالی سازمانی و خدمت به مردم نمی دانند شایسته هر گونه تقدیر و احترام دانست./ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار