اجراي تلويزيوني دغدغه‌ي من نبوده البته كه اجراي راديويي و تئاتر را دوست دارم.

"احسان كرمي" مجري تلويزيون در خصوص حضور خود در عرصه‌ي تئاتر به خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران، گفت: من سالهاست پيگير تئاتر بودم و عشق و علاقه‌ي عجيبي به تئاتر داشتم، همچنين در گذشته هم به عنوان بازيگر در اين عرصه بودم و همين موضوعات دليل بر حضور من در تئاتر شد. 

وي ادامه داد: من تحت تأثير كاري كه مدت كوتاهي با "رحمانيان" داشتم تصميم به تجربه كارگرداني در تئاتر گرفتم، البته اگر حمايت‌هاي "فرشته طائرپور"‌به عنوان تهيه كننده‌ي اين كار نبود، هيچ وقت توانايي انجام اين كار را نداشتم. 

"كرمي" در خصوص نمايش "بوي قهوه و بلال و كباب"،‌ گفت: ايده‌ي نمايش از يك آسيب اجتماعي شروع مي‌شود و به طبقه‌ي متوسط جامعه بر مي‌گردد چرا كه علاقه‌ و دغدغه‌ي من،‌ كار كردن در خصوص طبقه‌ي متوسط است البته رگه‌ةايي از طنز نه كمدي را هم در خود دارد. 

وي افزود: من معتقدم تئاتر بايد به روزتر و اجتماعي‌تر شود و بيشتر مشكلات مردم را مطرح كند. 

"كرمي"‌با اشاره به انتخاب بازيگران اظهار داشت: متن را بر مبناي شخصيت "ميثم عبدي" نوشتم و حضور بازيگراني هم مثل "نازنين كريمي" و "بهاره كيان افشار" براساس نياز متن بوده است، همچنين "سام قريبيان" را "بهاره كيان افشار"‌به من معرفي كرد و او هم به طور كامل با نقشش درگير شد و جاي حرف براي ما نگذاشت. 

وي اجراي تلويزيوني را دغدغه‌ي خود ندانست و گفت: اجراي تلويزيوني براي من كار فوق‌العاده‌اي نبوده و خيلي به آن  فكر نمي‌كنم البته اجراي راديويي و تئاتر را دوست دارم اما برخي آقايان سبك اجراي من را در راديو با توجه به جوايزي كه دريافت كردم، دوست ندارند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار