معاون صنايع كوچك سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي ايران گفت: فعاليت مراكز كسب و كار در شهركهاي صنعتي نقش مهمي در بهبود عملكرد واحدهاي صنعتي كوچك و توسعه در دستيابي به بازار و ارتقا توان رقابتي اين واحدها داشته و موجب رقابت پذير تر شدن صنايع شده است.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز، موفق، در بازديد از شهركهاي صنعتي لارستان ،‌ با اشاره به برنامه اين سازمان در بحث راه اندازي مراكز خدمات كسب و كار در شهركهاي صنعتي افزود: ايجاد اين ساختمان هم اينك در شهرك صنعتي بزرگ شيراز، آباده و لار در دست اقدام است و به زودي به بهره برداري خواهند رسيد.

وي، كمك به ارتقا دانش فني واحدهاي صنعتي، سازماندهي براي ارائه خدمات موثر به واحدهاي فناور، جهت دهي مراكز پژوهشي و تحقيقاتي در خصوص انجام فعاليتهاي پژوهشي مورد نياز واحدها، كمك به ايجاد بنگاه هاي جديد اقتصادي و توسعه شبكه سازي در واحدهاي صنعتي را از جمله اهداف ايجاد اين مراكز اعلام كرد.

معاون صنايع كوچك سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي ايران،‌ با اشاره به حمايت ويژه سازمان صنايع كوچك از استقرار شهركهاي فني و مهندسي و مشاوره اي در مراكز كسب و كار بیان کرد: براي استقرار اين شهركها شاهد همكاري خوبي با اين مراكز هستيم.

وي در مورد ارائه خدمات رايگان مشاوره اي و آموزشي به واحدهاي صنعتي لارستان گفت: در اين زمينه از برگزاري دوره هاي آموزشي تخصصي ويژه صنايع حمايت خواهيم كرد.

موفق، با اشاره به تخصيص ۱۰ميليارد ريال اعتبار برای نوسازي و تجديد ساختار صنايع مستقر در شهرك صنعتي لار افزود: اين اعتبارات به منظور ارتقا سطح فني و تكنولوژي واحدهاي صنعتي تخصيص مي يابد./س

برچسب ها: صنایع ، کسب ، صنعتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.