معاون میراث فرهنگی استان زنجان از رشد 13 درصدی آمار بازدید از آثار تاریخی طی تیر ماه و مرداد ماه سال جاری در استان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ابوالفضل اجلی اظهار داشت: طی تیر و مرداد ماه سال 91 تعداد 8 هزار و 735 نفر از موزه رختشویخانه زنجان بازدید داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری 27 هزار و 378 نفر از موزه رختشویخانه زنجان بازدید کرده‌اند، خاطر نشان کرد: تعداد بازدیدکنندگان در تیر و مرداد ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 200 درصد افزایش داشته است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با اشاره به آغاز دور دوم سفرهای تابستانی و حضور مسافران در نقاط مختلف استان زنجان، تصریح کرد: آمار بازدیدکنندگان از موزه‌های استان از رقم 36 هزار و 754 نفر به 41 هزار و 662 نفر افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه حضور گردشگران در استان زنجان سبب رونق و توسعه استان می‌شود، یادآور شد: تلاش برای بیشتر شدن گردشگران و بازدیدکنندگان از آثار تاریخی و جاذبه‌ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

اجلی با بیان اینکه استان زنجان در زمینه گردشگری از ظرفیت‌های بسیار زیادی برخوردار است، اضافه کرد: باید این ظرفیت‌ها و فرصت‌ها در راستای توسعه و رونق استان به کار گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه وجود جاذبه‌های مختلف گردشگری و وجود روستاهای هدف گردشگری در استان زنجان عامل مهمی برای توسعه به شمار می‌رود، ادامه داد: در این راستا برنامه‌ریزی‌های مختلفی صورت گرفته است.
برچسب ها: زنجان ، بازدید ، تاریخی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.