طرح ملی مصداق، نخستین و جدیدترین روش طرح آموزش مفاهیم قرآن به صورت تلفنی با حضور مدیر دارالقرآن خانه کارگر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار معارف باشگاه خبرنگاران در نشست خبری و مراسم رونمایی از طرح ملی مصداق جدید ترین روش آموزش طرح مفاهیم قرآن به صورت تلفنی؛ طاها محجوب مدیر اجرایی دارالقرآن خانه کارگر و مدیر ستاد مرکزی طرح ملی آموزش های تلفنی قرآن گفت: بعد از استقبال بی نظیر مردم از طرح ملی حفظ قرآن دارالقرآن خانه کارگر بر آن شد تا پس از تشکیل کارگروهی پژوهشی این طرح را برنامه ریزی کرده و پس از اجرای سه ماه به صورت پایلوت و رفع نواقص و احراز موفقیت برای اجرایی شدن سراسری در سطح کشور امروز کار خود را شروع خواهد کرد.

وی تصریح کرد: در این طرح پس از آزمون تعیین سطح علاقمندان، افراد، به دو دسته و ضعیف تقسیم شده و تحت دوره های 15 الی 18 ماهه مفاهیم قرآن را به صورت تلفنی و تحت نظر اساتید مجرب آموزش خواهند دید.

وی افزود: شیوه اجرایی این طرح مانند طرح ملی حفظ قرآن به صورت سه بعدی است و شامل 9 کتاب استانداری، بسته های آموزشی و کمک آموزشی است.

وی در ادامه بیان داشت: بعد از اتمام دوره های آموزشی هر فرد آموزش دیده به سهم قرآن روخوانی و تفسیر قرآن مسلط می شود و آمادگی برای شرکت در دوره های تربیت مربی قرآن را می یابد.

وی در ادامه از شروع این طرح از امروز خبر داد و گفت: این طرح از امروز آماده ثبت نام از علاقه مندان است و دوره های آموزشی از 5 مهر ماه آغاز می شود.

وی با اشاره به این که این طرح شرایط سنی ندارد اظهار داشت: هزینه ثبت نام مانند طرح حفظ تلفنی از 10 تا 30 هزار تومان است و در پایان دوره مدرک مورد اعتبار  اهدا خواهد شد.

طاها محجور از رونمایی طرح ملی اقراء در آذر ماه سال جاری خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار