رامتين خداپناهي با بيان اينكه بازيگران جلوي دوربين "مهدي صباغ زاده" فرصت تك‌نوازي دارند، گفت: بازيگر به عنوان يك موجود زنده تصورات نويسنده را به تصوير مي‌كشد.

"رامتين خداپناهي" بازيگر به خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران، گفت: در سريال "اولين انتخاب" بعنوان خواهرزاده "مظفري" به نام "كامبيز" پس از سالها وارد ايران مي‌شوم كه ورود من به همراه خواستگاري‌ از دختر "مظفري" است كه اتفاقات بسيار جالبي مي‌افتد و مخاطب مي‌تواند در شخصيت "كامبيز" طنز كلامي را احساس كند. 

وي ادامه داد: با توجه به اينكه هفتمين كاري بود كه در كنار "مهدي صباغ زاده" بع عنوان كارگردان قرار مي‌گرفتم جلوي دوربين او احساس راحتي و آسايش را به خوبي احساس مي‌كردم. 

وي افزود: مضمون اصلي اين سريال حول محور ازدواج و چالش‌هاي پيش روي آن است كه با جلو رفتن سريال شخصيت‌هاي جديد به آن اضافه شده كه "كامبيز" از قسمت 9 به بعد وارد قصه مي‌شود. 

"خداپناهي" عنوان كرد: بيشتر نقش‌هايي كه در آن حضور يافته‌ام كاراكترهاي جدي هستند و اين دومين يا سومين كار من در ژانر كمدي است كه سعي كردم با يك انرژي مضاعف يك شخصيت متفاوت را خلق كنم. 

بازيگر مجموعه "اولين انتخاب" عنوان كرد: يكي از مهم‌ترين دلايل حضور من در اين سريال عوامل سازنده بخصوص "صباغ زاده" است كه وي گروه كاركشته‌اي را جمع كرده بود كه هر يك از عوامل سعي مي‌كردند به سهم خود انرژي مضاعفي را به گروه اضافه كنند. 

وي اظهار داشت: بازيگر يك موجود زنده است كه تخيلات نويسنده را به تصوير مي‌كشد و خدا را شكر در كار با "مهدي صباغ زاده" به راحتي مي‌توانستيم نظرات خود را در ميان بگذاريم و وي همانند يك رهبر اركستر فرصت تك‌نوازي را به ما مي‌داد و همين خصلت وي باعث شد كه انرژي خوبي در كار ذخيره و فوران شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار