امام جمعه شهرستان پارس‌آباد گفت: حل مشکلات و دغدغه‌های معیشتی مردم بزرگ‌ترین توفیق و حماسه اقتصادی است که همه مسئولان باید در تحقق آن کوشا باشند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ حجت‌الاسلام ولی علوی  در دیدار مسئولان شهرستان پارس‌آباد و در دیدار با مدیران و مسئولان این شهرستان در گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: هر چند استکبار جهانی تمام سعی خود را به کار گرفته تا در قالب تحریم‌های اقتصادی و چنبره‌های ناشی از آن مردم را به نظام و آینده کشور بدبین کنند اما همه خدمتگزاران باید در سنگر و صحنه خدمت‌رسانی حاضر باشند تا مشکلات و تنگناهای اقتصادی و معیشتی مردم به راحتی برطرف شود.

وی به موقعیت ممتاز کشورمان در عرصه‌های جهانی، بین‌المللی و شرایط حساس منطقه اشاره کرد و افزود: امروز بستر و شرایط کار مهیا شده و همه باید تلاش کنیم تا اقتداری که 34 سال برای به دست آوردن آن زحمت و مرارت کشیدیم، حفظ کرده و از آن صیانت کنیم.

علوی رسیدگی به مشکلات و مسائل مردم را از وظایف خطیر مسئولان و مدیران برشمرد و گفت: مسئولان باید از نزدیک با مشکلات و تنگناهای مردم آشنا شدهتا بهتر و راحت‌تر بتوانند دغدغه‌ها و نگرانی‌های آنها را از نزدیک برطرف کرده و به سمت یک حرکت عظیم ایثارگرانه در حل معضلات اقدامات لازم را انجام دهند.

امام جمعه پارس‌آباد یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامیداشت و خاطر نشان کرد: این شهدا به معنای واقعی برجسته‌ترین الگوها و شاخص‌ترین عناصر اعتباری این کشور هستند که ضرورت دارد کارگزاران نظام اسلامی از سیره و سلوک آنها تبعیت کنند.

فرماندار پارس‌آباد در این مراسم بزرگ‌ترین توفیق نظام اسلامی را توفیق خدمت بی‌منت همراه با عزت و آرمانخواهی توصیف کرد و ادامه داد: امروز همه مسئولان صادقانه در سنگر خدمتگزاری آماده هستند و در ادارات، نهادها و سازمان‌های خدمت‌رسان به روی مردم باز است تا بتوانند مشکلات و دغدغه‌های مردم را به سرعت برطرف کنند/س.

برچسب ها: پارس ، آباد ، خلق ، حماسه ، اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.