امسال عاطفه مردم ايران دوباره شريان هاي مهر و محبت را به جريان مي اندازد .

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، آري دوباره فصل پاييز و بوي ماه مهر . . .
روز جشن عاطفه ها بود که امیر از پدرش خواست برای هدیه ی جشن عاطفه ها یک کیف بخرند.پدرش هم قبول کرد پس با هم رفتند و یک کیف خوشگل خریدند و به صاحب مغازه گفتند که آن را کاغذ کادو بپیچد.مغازه دار هم با یک کاغذ کادوی قشنگ آن را کادوپیچ کرد و به دست امیر داد.امیر هم خیلی خوشحال بود چون حالا او هم می توانست در جشن عاطفه ها شرکت کند
در آستانه آغاز سال تحصيلي جديد يك بار ديگر مردم خيرخواه و با محبت ايران اسلامي به ياري دانش آموزان نيازمند مي آيند . دانش آموزاني كه نيازمند تامين البسه و كيف و كفش و نوشت افزار هستند .
مردم صميمي و با عاطفه ايران همواره و در اعصار مختلف روزگار بعنوان مهرورز ترين مردم دنيا شناخته شده اند و دست ياري رسان آنها نيز هميشه به ياري نيازمندان  شتافته است .
کودکان نيازمند هميشه و در همه اعصار و جوامع مختلف بشري بدلايل وجود داشته اند و اين فقط مختص جامعه ايران نيست.
کودکاني که بدون آنکه خود خواسته باشند بايد با مشکلات عديده روبرو مي شوند و بايد با آنها دست و پنجه نرم کنند .
اما تاريخ پر پيچ و خم اين دنيا کودکان نيازمندي را به خود ديده است که عليرغم همه مشکلات و دشواري هاي پيش روي تحصيلشان به مدارج مهم علمي و تحقيقاتي دست يافته اند .
دانشمندان بزرگي که هرگاه بزرگتر هاي ما به استفاده آنان از چراغ نفتي ها و دود چراغ خوردن هاي آنان به دليل نبود امکانات اشاره و از آنان بعنوان قرمانان علمي ياد مي کنند .  پزشکان ، مهندسان و دانشمندان مهم و آينده سازي که از دل همين کودکان نيازمند برخاسته و جوامع بشري را به سمت رشد و بالندگي پيش برده اند .
جشن عاطفه ها فرصتي براي انفاق و آموزش فرهنگ انفاق به کودکان و دانش آموزان است چرا که اگر انفاق در جامه نباشد ديگر وجود انسان با عاطفه معنايي پيدا نخواهد کرد . قلوب انسان هاي آزاده و سخاوتمند بخصوص ايرانيان هميشه و با آغاز تکاپوي خانواده ها جهت مهيا شدن  براي آغاز سال تحصيلي جديد اين بار درکنار دغدغه فرزندان خود به ياد اين کودکان نياز مند نيز هست و موعدي را که جشن عاطفه ها نام گذارده اند به انتظار مي نشينند تا با مهرورزي خود ذره اي از بار مشکلات جامعه محصلين نيازمند را مرتفع سازند .
گسترش فرهنگ انفاق، نوع دوستي در جامعه و کمک به دانش آموزان نيازمند از برکات اين جشن پربرکت در کشور اسلامي ايران است.
عقيل توحيديان
برچسب ها: عاطفه ، انفاق ، مهر ، محبت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار