مركز آموزشي و پژوهشي ميراث ايرانيان وابسته به سازمان ميراث فرهنگي ، صنايع دستي و گردشگري كهگيلويه با حضور جمعي از مسوولان اجرايي در ياسوج راه اندازي شد.

  به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، مديركل ميراث فرهنگي ، صنايع دستي و گردشگري كهگيلويه وبويراحمد در آيين افتتاح اين مركز آموزشي گفت: فعاليت اين مركز در پنج رشته و به صورت پودماني خواهد بود.
حميد رضا واعظي زاده افزود: هنرجويان و دانشجويان اين مركز آموزشي به مدت 30 ساعت آموزش هاي لازم در رشته هاي مختلف را فرا مي گيرند.
وي رشته هاي ارايه شده كوتاه مدت در اين مركز آموزشي را شامل آژانس هواپيمايي، مهماندار هواپيمايي، زبان انگليسي در مقطع كارشناسي ارشد و دكترا ، معماري و صنايع دستي اعلام كرد.
مديركل گردشگري كهگيلويه وبويراحمد افزود: در پايان هر دوره و با برگزاري آزمون به دو صورت تئوري و عملي گواهينامه بين المللي به دانش آموختگان اعطا خواهد شد.
واعظي زاده با بيان اينكه اين مركز مقدمه اي براي راه اندازي دانشگاه جامع علمي و كاربردي وابسته به سازمان گردشگري خواهد بود ، افزود: مهمترين هدف و رويكرد در شكل گيري اين مركزآموزشي نگاه علمي و زيربنايي به حوزه گردشگري و صنايع دستي بوده است.
وي از راه اندازي و پذيرش دانشجو در دانشگاه علمي و كاربردي كهگيلويه وبويراحمد با حداقل 20 رشته تخصصي در مهر سال جاري خبر داد و گفت: تمهيدات و مقدمات لازم در اين راستا انديشيده شده است.
مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري كهگيلويه وبويراحمد گفت: پذيرش دانشجو در اين مركز در قالب كنكور و آزمون ورودي خواهد بود.
وي برخي رشته هاي مربوط به دانشگاه جامع علمي و كاربردي گردشگري را شامل آشنايي با صنايع دستي جهان، مباني هنرهاي تجسمي، معماري ، انبارداري هتل، كارگاه طراحي، امور اجرايي و تشريفات اقامتي، روان شناختي روحيات ملل هاي جهان، شناخت صنعت جهانگردي و آشنايي با اقوام و فرهنگ ايران اعلام كرد./س
برچسب ها: مرکز ، آموزشی ، میراث ، ایرانیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.