کودکان فقير انگليسي نسبت به کودکان مرفه فرصتهاي کمتري براي موفقيت در زندگي دارند و اين امر به تبعيض اجتماعي منجر مي شود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از گاردین ، در گزارش يک موسسه خيريه برجسته در انگليس موسوم به دفتر ملي کودکان درباره پيامدهاي پرمخاطره گسترش نابرابري از جمله تبعيض اجتماعي در جامعه اين کشور هشدار داده شده است. طبق اين گزارش با عنوان "تولد براي شکست" که قرار است هفته آينده منتشر شود، فقر کودکان اکنون به مشکل بزرگتري در مقايسه با دهه هزار و نهصد و شصت تبديل شده است.
نتايج يک مطالعه سراسري بر روي کودکان يازده ساله نشان داده است، امروز تعداد بيشتري از کودکان انگليسي در فقر نسبي بزرگ مي شوند و اين رقم از دو ميليون کودک در سال هزار و نهصد و شصت و نه به سه ميليون و ششصد هزار نفر رسيده است و اين امر پيامدهاي مخربي براي اين کودکان در سراسر زندگي شان دارد. از جمله، نقصان در روند رشد، کاهش امکان زندگي در محيط هايي با هواي بهتر،‌ دسترسي کمتر به فضاي سبز و زمين بازي. 
در اين گزارش هشدار داده شده است، کودکان انگليسي ممکن است چنان گرفتار تبعيض هاي اجتماعي شوند که گويي در دنياهاي متفاوتي زندگي مي کنند.
برچسب ها: بین الملل ، فقیر ، انگلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار