"علی قوی تن" کارگردان "آفتاب، مهتاب، زمین" قصد اکران فیلمش را در 12 کشور اروپایی و آمریکایی دارد.

"علی قوی تن" کارگردان "آفتاب، مهتاب، زمین" در خصوص اکران فیلمش در سینماهای اروپا و آمریکا به خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: به تازگی در خصوص اکران فیلم های "آفتاب، مهتاب، زمین" و "پرواز بادبادکها" با 12 کشور اروپایی و آمریکایی مذاکراتی داشتیم و قرار شده تا 2 ماه دیگر کپی فیلم ها را برای نمایش ارائه بدهیم.

وی در خصوص مهیا نشدن شرایط برای اکران آن در ایران اظهار داشت: قرار بود وزارت ارشاد و فارابی برای اکران چنین فیلمهایی که به موضوع کودک می پردازد سینماهایی را اختصاص دهند که متاسفانه تا به امروز محیا نشده و به همین دلیل طی تقاضای 12 کشور متقاضی قرار شد با برنامه ریزی های صورت گرفته فیلمها را به  کشورهای طرف قرار دادمان ارسال کنیم.

قوی تن در خصوص اکران "آفتاب، مهتاب، زمین" و "پرواز بادبادکها" در جشنواره کودک بین المللی اصفهان تصریح کرد: این فیلمها در جشنواره اصفهان حضور خواهد داشت و پس از آن در سینماهای خارج به نمایش در می آیند.

وی در پایان در خصوص فیلم جدیدش به نام" بازگشت" عنوان کرد:  فیلمبرداری "بازگشت" را از 17 خرداد آغاز کردیم و برنامه ریزی شده که فیلم تا 90 روز آینده به اتمام رسد. تاکنون 40 درصد کار فیلمبرداری شده و به مدت 15 روز به گروه استراحت دادیم و 12 شهریور مجدد فیلمبرداری  کار را آغاز خواهیم کرد.

قوي تن درمورد لوکیشن کار بیان کرد: فیلمبرداري پروژه در کویر میان افغان و طبس جلوی دوربین رفته و 20  درصد آن ها در تهران گرفته  خواهد شد.

وی افزود: این فیلم ها ادامه سینمای مستقل خودم است و موضوع آن در خصوص مردی است که برای رسیدن به حقایق به دل طبیعت سفر می کند و در این سفر طی اتفاقی دختری با او همراه می شود.

گفتنی است، تهیه کنندگی، نویسندگی و کارگردانی این فیلم را علی قوی تن بر عهده داشته كه به همراه شهرزاد بختیاری، محمد جواد سلطانی به ایفای نقش در این پروژه می پردازد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار