مربی تیم بانوان مس کرمان گفت: با برنامه ریزی های ویژه ای که باشگاه فولاد ماهان اصفهان برای بازیکنانش داشت قهرمانی آن ها بعید نبود.

معصومه ارژنگ در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص مسابقات لیگ برتر بانوان تنیس روی میز اظهار داشت: تیم مس کرمان تنها تیمی است که به صورت ثابت و هر ساله مدت 10 سال در لیگ بانوان تنیس روی میز تیم می دهد ما در لیگ 90 قهرمان شدیم اما امسال با وجود حضور تیم فولاد ماهان اصفهان و برنامه های ویژه ای که مسئولان این تیم داشتند مثل جذب بازیکنان خوبی همچون ندا شهسواری و محبوبه عمرانی نفرات اول و دوم ایران و همچنین ملی پوشانی مانند پریسا صمدی و منصوره رضایی به علاوه برگزاری اردوی یک ماهه که قبل از مسابقات داشتیم ما قهرمانی را از دست دادیم.

وی درباره وضعیت تیم مس کرمان گفت: تیم ما در بازی دور رفت مقابل فولاد ماهان 5 بر 4 بازی را واگذار کرد در مسابقه فینال و برای کسب عنوان قهرمانی بهار رهنما بازیکن خوبمان را همراه نداشتیم و 5 بر یک باختیم و نایب قهرمان شدیم.

ارژنگ به تیم هیات البرز تیم سوم لیگ اشاره کرد و در خصوص آن ها گفت: تیم البرز با بازیکنان کم سن و سالی که داشت بازی های بسیار خوبی را در لیگ به نمایش گذاشت کوچکترین آن ها ششم دبستان بود و بازیکنان تیم نشان دادند که آینده خوبی در پینگ پنگ بانوان دارند.

مربی تیم مس کرمان خاطر نشان کرد: 10 سال پیش از بین 16 تیم بدون باخت در دسته یک قهرمان شدیم و همراه مس کرمان به دسته برتر آمدیم از آن سال هر ساله در لیگ بانوان تیم داده ایم اکنون دیگر شرایط مانند قبل نیست تعداد تیم ها بسیار کم شده است ضمن این که مسابقه ای وجود ندارد که تیم ها به دسته برتر راه یابند بلکه هر تیمی دوست داشت و پول هم داشت امکان رقابت در دسته برتر پیدا می کند، تعداد تیم ها در لیگ 91 بسیار کم بود امیدوارم در لیگ 92 تیم های بیشتری به مسابقات لیگ جذب شوند.

وی ادامه داد: لیگ 91 بسیار طولانی شد و تا سال 92 طول کشید بهتر بود این اتفاق نیفتد و این به نفع بانوان نیست فکر می کنم در لیگ 92 فولاد ماهان دو تیم بدهد، برگزاری لیگ پویا و تعداد تیم های بیشتر باعث شناخت استعدادها می شود باید شرایطی پیش بیاید تا استان های مختلف تیم بدهند و این در نهایت به نفع بانوان پینگ پنگ خواهد بود./آق

برچسب ها: قهرمانی ، پینگ پنگ ، فولاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار