نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی از اختصاص اعتباری بالغ بر یکصد و سی میلیارد ، ریال برای اجرای پروژه بزرگراه اهر- تبریز در سالجاری خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، عباس فلاحی باباجان گفت: قریب به 50 میلیارد ريال در بودجه سال 92 به این پروژه اختصاص یافته و 80 میلیارد ريال نیز از محل اعتبارات وزارت راه و شهرسازی تخصیص داده شده که امیدواریم با تسریع در اجرای این پروژه شاهد کاهش تصادفات دراین جاده پرتردد باشیم.

وی، گفت: جلسات بطور مستمر و بصورت هفتگی با حضور فرماندار، نماینده، مسئولین اداره کل را و شهرسازی در محل کارگاه این پروژه برگزار و بر روند عملیات اجرایی آن نظارت می شود.

عضو کمیسیون عمرانی مجلس شورای اسلامی گفت: از مسیر اهر به تبریز تا گوئجه بئل زیرسازی و آسفالت آن به اتمام می رسد و از مسیر تبریز به اهر نیز عملیات اجرایی دو پل مهم خواجه و طویقون در حال اجراست که امیدواریم با تلاش مضاعف و اجرا و اتمام به موقع این دو پل عملیات زیرسازی و آسفالت این مسیر نیز تا بخش خواجه به اتمام رسد و شاهد بهره برداری از قسمتی از این پروژه مهم و حیاتی در سالجازی خواهیم بود.

این نماینده مجلس از تصویب ساخت بیمارستان 64 تختخوابی هریس خبر داد و اظهار امیدواری نمود با ابلاغ به موقع و اختصاص اعتبارات لازم شاهد تسریع در اجرای این پروژه که یکی از نیازهای اساسی و اصلی شهروندان شهرستان هریس و اهالی منطقه و روستاهای همجوار می باشد باشیم.

وی، همچنین از تصویب 240 میلیون یورو برای اجرای نیروگاه سیگل ترکیبی هریس که با مشارکت بانک سپه و سرمایه گذار خارجی اجرا می شود خبر داد./س

 

برچسب ها: اتمام ، جاده ، اهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.