سالن همایشهای بین المللی صدا و سیما هفتم مهر ماه امسال همزمان با روز ملی ایمنی و آتش نشانی میزبان بزرگترین" سمینار ملی مهندسی و سلامت کار " با هدف ارتقاء سطح آگاهی کارشناسان بهداشت و دست اندرکاران ایمنی و سلامت کار کشور است .

میثم محمدی پرست دبیر اجرایی این سمینار در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اهمیت و جایگاه ایمنی و سلامت کار در تمام دنیا گفت : پیشگیری از حوادث ناشی از کار و استاندارد سازی محیط کار با تاثیر نقش اقتصاد ایمنی و بهداشت حرفه ای و بهره وری صنعت و استفاده از ایده های نو در مهندسی و سلامت کار از محور های اصلی این سمینار است .

محمدی پرست افزود : در حاشیه این سمینار 20 کارگاه علمی برگزار می شود که از مهمترین آنها می توان به مدیریتHSEپیمانکاران ، واکنش در شرایط اضطراری و مدیریت بحران اشاره کرد .

وی خاطر نشان کرد : وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی حامی و برگزار کننده اصلی این سمینار است .

محمدی پرست تصریح کرد : پانل اصلی این سمینار با محوریتHSEبا حضور مسوولین بلند پایه کشور از وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ، وزارت صنعت معدن و تجارت و دانشگاه های علوم پزشکی کشور انجام خواهد شد .

وی در پایان با اشاره به حضور بیش از 1600 نفر از فعالان این عرصه در روز 7 مهر ماه گفت : دبیر علمی این سمیناردکتر محمد علی لحمی است و علاقه مندان به ارایه مقالات علمی برای شر کت در کار گاه های علمی میتوانند تا 20 شهریور ماه به آدرس اینترنتیwww.s-hsems.irمراجعه نمایند .

برچسب ها: آتش ، نشانی ، ایمنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار