دیدار تیم های استقلال و راه آهن با برتری 3 بر یک استقلال همراه بود، صحبت های بازیکنان استقلال و راه آهن پس از بازی بخوانید.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ دیدار تیم های استقلال و راه آهن با برتری 3 بر یک استقلال همراه بود، صحبت های بازیکنان استقلال و راه آهن پس از بازی بخوانید.

آشوبی: اسیر تجربه استقلال شدیم


بازیکن تیم فوتبال راه آهن پس از شکست تیمش مقابل استقلال گفت: معتقدم دو تیم برابر بودند ولی ما به تجربه استقلال باختیم.

وی افزود: لیگ همانند همیشه مدعیانخود را دارد و شانس موفقیت آنها بیشتر از سایر تیم هاست ولی ما نیز باید اشکالاتمان را برطرف کنیم تا در هفته های بعدی بهتر شویم.

بهادر عبدی: بد بودیم و حرفی برای گفتن نداریم

بازیکن تیم راه اهن که به عنوان برترین بازیکن اخلاق این دیدار شناخته شد در مورد شکست 3 بر یک تیمش مقابل استقلال تهران گفت: بد بازی کردیم و حرفی برای گفتن نداریم.

وی ادامه داد: باید بیشتر تمرین کنیم، پیش از این به فکر کسب سهمیه اسیا بودیم ولی الان باید به فکر مسئله دیگری باشیم.

وی ادامه داد: پنالتی هایی که در دیدار نفت و فولاد علیه ما گرفته شد و مشخص شد اشتباه بوده در جایگاه ما در جدول تاثیر زیادی داشت، البته ما نیز کم گل می زنیم و گل های بدی می خوریم.

خسرو حیدری: حفظ توپ خوبی داشتیم و موفق شدیم به گل برسیم

بازیکن تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی تیمش مقابل راه آهن گفت: خدا را شکر بازی خوبی داشتیم و با حفظ توپ توانستیم به گل برسیم.

وی افزود: خوشبختانه پس از شرایطی که در چند هفته ابتدایی داشتیم و بازیکنان به لحاظ بدنی آماده نبودند اما برای این بازی جلساتی برای بهتر بازی کردن برگزار شد و نتیجه خوبی گرفتیم.

وی ادامه داد: راه آهن با هدایت ابراهیم زاده فشرده بازی می کند و مقابل این تیم خیلی دیر به گل رسیدیم.

امین منوچهری: آمده بودم در استقلال بمانم اما دیگر به این موضوع فکر نمی‌کنم

بازیکن تیم فوتبال راه آهن در مورد بازی مقابل استقلال گفت: ما به تجربه استقلال باختیم، این تیم قهرمان آسیاست!

وی تصریح کرد: روی یک تاکتیک به گل رسیدیم و طبق تمریناتی که انجام داده بودیم توانستیم گل بزنیم.

وی در مورد اینکه آیا به جدایی خود از استقلال فکر می کند یا خیر گفت: آمده بودم در استقلال بمانم اما دیگر به این موضوع فکر نمی‌کنم، من جوانم و به آینده ام می اندیشم، شرایط به گونه‌ای رقم نخورد که بتوانم برای استقلال گلزنی کنم و در خدمت این تیم باشم.

حسین پاشایی: حق ما باخت نبود

کاپیتان تیم فوتبال راه اهن در مورد شکست تیمش مقابل استقلال گفت: بد نبودیم و حق ما باخت نبود، روی اشتباهات فردی گل خوردیم.

وی ادامه داد: امتیازات زیادی تا به اینجا از دست دادیم به هر حال فوتبال است تمرین می‌کنیم تا به شرایط خوبی برسیم.


نکونام: راه آهنی ها بجای ما کم آوردند

نکونام در مورد بازی امروز نیز گفت: فرصت بعد از دیدار با بوریرام کم بود اما به جایی که ما دچار مشکل بدنی شویم در اواخر مسابقه راه‌آهنی‌ها کم آوردند و با تلاش‌مان توانستم نتیجه بازی را به خود اختصاص دهیم.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار