برنامه راز دوباره در كنداكتور پخش شبكه 4 سيما قرار مي گيرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي : برنامه راز با اجراي نادر طالب‌زاده كه در ماه مبارك رمضان هر شب پخش شد  به دليل درخواست مخاطبان مبني بر بازپخش آن از،نهم شهريور هر روز  ساعت 14:00 بازپخش مي شود.
 
برنامه راز با اجراي نادر طالب‌زاده در ماه مبارك رمضان در 26 قسمت با حضور كارشناسان و مسئولان فرهنگي كشور در حوزه‌هاي مختلفي از جمله هنر، معماري، مستند،‌ موسيقي و ... روانه آنتن پخش  شد .
 
هاليووديسم و تحولات مصر،فرهنگ ، ديپلماسي عمومي و جريان هاي فكري در غرب، انحراف در دين، ، مستندسازي مسأله محور، سوريه و اقتضائات جهاني و ... از جمله موضوعاتي بود كه در برنامه راز با حضور كارشناسان مورد بررسي قرار گرفت.
 
برنامه راز به دليل خصلت رازگشايانه اش درباره بسياري از پديده ها و اتفاقات دنياي پيرامون ما توانست مخاطبان بسياري را همراه خود كند.
 
جذابيت موضوعات و ميهمانان در عرصه هاي مختلف كه حرفي نو داشتند از جدي ترين مولفه هاي موفقيت مجموعه راز در سه سال گذشته بوده كه در سري جديد اين برنامه هم همين اصول حفظ و البته تقويت شده بود.
 
پرداختن به موضوعاتي كه دغدغه منطقه ، انقلاب و كشور است با بياني شفاف و زلال از اركان سري جديد اين برنامه به عنوان يك رسانه تكليف محور و منطبق با شرايط روز است. راز نشان داد با ايجاد تنوع بيشتر در كليات برنامه و نيز توجه به موضوعاتي كه علاوه بر خواصي كه مخاطبين قبلي برنامه را تشكيلي ميدادند، مي توان عوام را نيز همراه ساخت و دامنه ي مخاطبين برنامه اي تخصصي را افزايش داد./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار