"عصرانه با طعم کتاب" خانه فرهنگ میثاق به منظور آشنایی با نویسندگان رمان های پر مخاطب روز سه شنبه 5 شهریورماه ساعت 17 با حضور نویسنده در این مرکز برگزار می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای فردوس، سلسله نشست های صمیمانه «عصرانه با طعم کتاب» به منظور گفت و گو با نویسندگان پرمخاطب است که هر ماه در یکی از کتابخانه های منطقه 5 سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می شود.

خاطرنشان می شود؛ "مریم عباس زاده" نویسنده رمان های "نیلا"، "می گل"، "عشق، توت فرنگی نیست"، "من، سکوت، انتظار"، "رقص درخاطره ها" و "فریاد بی صدا" مهمان این هفته برنامه "عصرانه با طعم کتاب" در خانه فرهنگ میثاق است که در نشستی صمیمانه با مخاطبان، نویسنده در مورد خود، آثارش، و چگونگی به وجود آمدن آثارش با مخاطبان صحبت می کند.

در این نشست ادبی «محمدرضا گودرزی» منتقد ادبی نیز به عنوان کارشناس در برنامه حضور دارد که طبق روال برنامه های گذشته اطلاعاتی درباره نویسنده، کتاب و سبک نوشتاری وی به حضار می دهد.

علاقه مندان برای شرکت در این برنامه می توانند به خانه فرهنگ میثاق واقع در خیابان آیت الله کاشانی، انتهای خیابان مهران مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44082461 تماس حاصل نمایند.

گفتني است؛ همچنین نشانی الکترونیکی ferdos. farhangsara.ir   برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سایر برنامه های فرهنگسرای فردوس اعلام شده است./ص
برچسب ها: نویسنده ، رمان ، مهمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار