نماینده رسمی خاورمیانه محصولات آل اشپورت گفت: باشگاه استقلال تمایل به ادامه همکاری با اسپانسر آل اشپورت نداشتند به خاطر همین مسئولان امر قرار دادشان را با استقلالی ها به حالت تعلیق در آوردند.

جعفری  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: من در جریان قرارداد بستن تیم فوتبال استقلال نیستم این تیم با برندی که اسپانسر شخص قلعه نویی است قرارداد بسته است و سرمربی این تیم به خواسته اش رسید.

نماینده رسمی خاورمیانه محصولات آل اشپورت در ادامه بیان داشت: به هر حال مسئولان آل اشپورت تا اطلاع ثانوی قراردادشان را با باشگاه استقلال به حالت تعلیق در آوردند.

جعفری تصریح کرد: ما کماکان با همه تیمها همکاری می کنیم و قرارداد داریم. به هر حال هر تیمی که احساس می کند این برند مناقض با منافعش است ما از لغو قرارداد استقبال و آمادگی مان را همین الان اعلام می کنیم.

وی بیان داشت: ما با تیمهای لیگ برتر به طور جداگانه قرارداد بستیم و این موضوع ربطی به سازمان لیگ ندارد.

جعفری درباره نارضایتی اکثر تیمها از توپهای آل اشپورت گفت: تاج به ما اعلام کرده که اکثریت مدیران عامل، مربیان تیمهای لیگ برتری از توپهای آل اشپورت رضایت دارند. برخی از مربیان جو بدی در مورد این برند درست کردند به خاطر همین توقعها و انتظارات بالا رفت. برخی بی دلیل عیبهایی بر روی محصولات آل اشپورت گذاشتند در صورتیکه این محصولات آنقدر هم بی کیفیت نیستند.

وی عنوان کرد: به هر حال سازمان لیگ مدیران باشگاه ها متفق القول بر خوب بودن توپهای آل اشپورت گذاشتند. معدود مربیان که مشخص بود به دنبال چه شاخصی هستند از این توپها ایراد گرفتند.

جعفری درباره شکایت آل اشپورت از قلعه نویی و دایی گفت: وکیل ما شکایت نامه ای بر علیه این دو مربی تنظیم کرده و به دادسرا داده است. به هر حال ما وظیفه داشتیم از محصولات آل اشپورت دفاع کنیم. اگر ببینیم خدشه ای به منابع ملی و فوتبال کشورمان وارد شده است اقدامات لازم را انجام می دهم.

وی درباره تولید توپها در سال 97 گفت: تولید توپها برای دو ماه پیش است و به اشتباه اعلام کردند که این توپ تولید سال 97 است. لوگوی این توپ در سال 97 توسط فیفا به ثبت رسیده است. بر این اساس جدیدترین توپهای آل اشپورت در لیگ برتر استفاده می شود.

نماینده رسمی خاورمیانه محصولات آل اشپورت تصریح کرد: کشوری صاحب سبک همچون آرژانتین، برزیل، اسپانیا و ایتالیا و آلمان مجبور نیستند که از توپهای دو برند معروف استفاده کنند. به هر حال توپهای آل اشپورت هم از لحاظ کیفیت کمتر از دو برند معروف نیستند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: توپها را ما رایگان در اختیار سازمان لیگ گذاشتیم. اگر اسپانسری را بیاورند ما آمادگی لازم برای فسخ قرارداد با سازمان لیگ را داریم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار