بد شانسی از جمله مواردی است که شاید برخی به آن اعتقاد دارند و با توجه به شرایطی که برایشان پیش می آید خودشان را بد شانس می دانند ولی شاید همه آن ها هم بدشانسی نباشد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران،  همه انسان ها به نوعی اتفاقات بد را تجربه می کنند اما برخی از افراد در یکسری از مواقع خاص دچار اتفاق های عجیبی می شوند که به نظرشان بدشناسی بزرگی است اما میتوان برخی از آن ها را خوش شانسی نیز نامید. به هر حال این افراد خود را بدشانس ترین مردم دنیا می دانند.

** اریک نورای



چندی پیش مردی را که پس از درگیری با کوسه به شدت زخمی شد به یکی از بیمارستان های باهاماس منتقل کردند تا شاید زنده بماند. پزشکان پس از چندین ساعت عمل توانستند او را نجات دهند تا بتواند به حیات خود ادامه دهد.

"اریک نورای"  پس از به هوش آمدن در گفتگو به خبرنگاران به نکته های ریزی اشاره کرد که در نوع خود بسیار عحیب بودند. این مرد به خبرنگاران گفت که چندین بار مار سمی نیشش زده است، یک بار صاعقه با او برخورد داشته و حالا نیز کوسه به او حمله کرده است. پس از این که این موضوع ها در زندگی او مشخص شد عده بسیاری به او لقب بدشناس ترین انسان را دادند.

** کلامیتی جان



"کلامیتی جان"مردی است که به عنوان بدشانس ترین مرد انگلستان شناخته می شود. او تا به حال 16 تصادف مهلک و مرگبار را در زندگی اش تجربه کرده است. او از زمانی که دو سالش بود برای اولین بار با یک خودروی ون تصادف کرد و همان سال چندین بار نیز از اسب سقوط کرد. این مرد در تمام 54 سال زندگی اش سه بار با خودرو تصادف کرده است که برخی از آن ها بسیار مرگبار بوده و چندین کشته برجای گذاشته است. این مرد به عنوان مرد تصادفات نیز شناخته می شود.

** جان وید آگان

در سال 2011 مردی را به بیمارستانی در فلوریدا منتقل کردند که صاعقه به او زده بود و در حال مرگ بود. این مرد پس از نجات از مرگ در این حادثه، اعلام کرد که یکی از افراد بدشانس در دنیا است.

دلایل "جان" برای اثبات ادعایش این موارد بود که یک بار ربوده شده و تحت شکنجه های سخت قرار گرفته بود، سال 2008  بعد از آن حادثه فردی در خیابان به او حمله کرده و با چاقو به سینه اش ضربه می زند ولی باز هم زنده می ماند و سال 2009 نیز در یک روز دو مار سمی او را نیش می زنند ولی باز هم از این حادثه جان سالم به در برد. در طول 5 سال گذشته او هیچ سال بی حادثه ای نداشته است.

** ویولت جوسپ

در سال 1911 "ویولت جوسپ"  تنها 23 سال داشت که برای سفری دریایی سوار بر کشتی" آر ام اس المپیک" شد. این کشتی تفریحی و شیک در میانه راه دچار سانحه شد و سپس غرق گشت. در این حادثه که افراد بسیاری جانشان را از دست دادند، ویولت نجات پیدا کرد.



در سال بعد، او سوار بر کشتی تایتانیک راهی دریا شد که آن هم با کوه یخ برخورد کرده و سرنشینانش جانشان را از دست دادند اما باز هم ویولت توانست زنده بماند.

در دوران جنگ حهانی او به ارتش پیوست و به عنوان یک پرستار راهی بیمارستان دریایی شد. پس از مدتی ماندن روی آب، کشتی آن ها با یک مین برخورد کرده و غرق شد. در این حادثه 30 نفر کشته شدند ولی ویولت توانست خود را به قایق نجات برساند. او پس از مدتی در سال 1971 بر اثر حمله قلبی جانش را از دست داد.

** کاستیس میتسوتاکیس



هر کریسمس در اسپانیا قرعه کشی بزرگی برگزار می شود که طی آن مبلغ بسیار زیادی در حد 900 میلیون دلار بین شرکت کنندگان برنده تقسیم می شود. چند سال پیش در یکی از مسابقات مردم روستای "سودتو" همگی از بلیت های این مسابقه خریداری کردند و جالب اینجاست که همه 70 خانوار آن برنده شدند به غیر از " کاستیس میتسوتاکیس" که در این روستا زندگی می کرد.

او تنها ثروتمند شدن هم ولایتی های  خودش را دید در حالی که تنها کسی بود که هیچ چیزی برنده نشد و در اسپانیا به او بد شانس ترین انسان دنیا لقب دادند.

** روی سالیوان



یکی دیگر از افرادی که می توان او را بدشانس نامید " روی سالیوان" است. او را به عنوان مرد رعد و برقی نیز می شناسند چرا که تا به حال 7 بار صاعقه با او برخورد کرده است. او البته در این موضوع یک رکورد دار است ولی به عنوان یکی از بدشانس ترین انسان ها نیز شناخته می شود چرا که شانس برخورد 7بار صاعقه با انسان نزدیک به 22 سپتیلیون(برای تجسم این عدد یک 22 نوشته و 24 صفر در مقابل ان قرار دهید) به یک است.

** هنری زگلند



یکی از داستان هایی که در دنیا بسیار معروف است با محوریت " هنری زگلند " نقل می شود. او در سال 1883 همسر خودش را طلاق داد و این باعث شد تا همسرش دست به خودکشی بزند. بعد از این اقدام برادر این زن برای انتقام به سراغ هنری آمد و یک گلوله به سمت او شلیک کرد و او نیز بعد از این اقدام خودکشی کرد. این درحالی است که زیگلند با خوش شانسی تمام از این مورد جان سالم به در برد و گلوله تنها صورت او را خراشید و به درخت پشت سرش برخورد کرد. یک سال بعد هنری تصمیم گرفت تا درخت را نابود کند او از چند دینامیت استفاده کرد تا درخت را منفجر کند. در همین زمان با منفجر شدن درخت دقیقا همان گلوله مستقیم به سمت سرش آمد و او را کشت.

** یو ژن هوآن



افراد زیادی در دنیا نیستند که به بیمارهای نادر مبتلا می شوند اما در میان همین افراد، کم هستند کسانی که مشکلاتی دارند که به هیچ وجه قابل حل نیستند و از همان بدو تولد همراه آن ها است. " یو ژن هوآن" از جمله این افراد است که به پرموترین انسان دنیا مشهور شده است. نزدیک به 96 درصد از بدن او با مو پوشیده شده است و مجبور است هر چند روز یکبار برای اینکه شنوایی اش را بدست اورد تحت عمل جراحی قرار بگیرد چرا که موها راه شنوایی اش را می بندند. او خود را بدشانس می داند چرا که از کودکی تا به حال مورد تمسخر قرار گرفته است و از زندگی لذت نبرده است.

** تستومو یاماگوچی

در ابتدا شاید داستان این " تستومو یاماگوچی" اوج خوش شانسی باشد اما لحظات تلخ در آن بسیار دیده می شود. او کسی است که جنگ جهانی دوم را به چشم دیده است و البته تا به حال دو بار مورد تهاجم بمب اتم قرار گرفته است. در سال 1945 او برای بازدید از منطقه ای به هیروشیما رفت ولی تا به نزدیک آنجا رسید نور خیره کننده ای بر روی شهر ظاهر شد و نزدیک به 140 هزار نفر جان خودشان را در همان لحظه از دست دادند. یاماگوچی تنها دچار سوختگی های متفاوتی روی بدنش شد.



روز بعد او به ناکازای رفت تا شاید در کنار خانواده اش آرامش بگیرد ولی تا به آنجا رسید باز هم بمب دیگری روی سطح شهر منفجر شد. او تمام خانواده و دوستانش را از دست داد و به عنوان تنها نجات یافته ای شناخته می شود که از هر دو حمله اتمی جان سالم به در برده است. البته همانطور که متوجه شدید بد شانسی او دقیقا در جایی است که او تمام زندگی و خانواده اش را از دست داده است. حتی بعدها که ازدواج کرد همسرش نیز به خاطر اثرات این بمب ها جانش را از دست داد.

** جان لین

انگلیس انگار بیشترین افراد بدشانش دنیا را دارد بعد از "کلامیتی جان"  که داستان بدشانسی هایش را خواندید مردی به نام "جان لین" نیز دومین انگلیسی است در این 10 نفر بدشانس جهان جای گرفته است.

وی تا به حال 16 بار تصادف کرده است و البته شاید با خوش شانسی از تمامی این تصادف ها جان سالم بدر برده اما آسیب های بسیار زیادی به او وارد شده است. یکی از مهمترین تصادف های او وقتی بود که از درخت افتاده و دستش را می شکند سپس به بیمارستان می رود و آن دست را گچ می گیرند اما در هنگام برگشت اتوبوسی که سوار بود نیز تصادف می کند و همان دست شکسته اش این بار از چندین نقطه دیگر می شکند و از آن سال کمتر می تواند با دستش کاری را انجام دهد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۰:۰۳ ۰۴ تير ۱۴۰۳
من بدشانسم ک سختی هام زیاد بودن وناخوشی هام بیشتراز خوشیهام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۰ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
اینا بد شانس نیستن خیلی شانسشون خوبه از این بلا جون سالم به در بردن
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۲۱:۲۳ ۱۷ دی ۱۴۰۰
بنظرم حداقل یکی از اینا باید ایرانی میبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۶ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
این ها همه اش الکی
Iran (Islamic Republic of)
خسسسسته
۰۰:۳۰ ۲۱ تير ۱۴۰۰
بدشانسی یعنی یه ترم روز و شب واسه یه درس بخونی بعدش استاد عقده ای با 3 تورو بندازه و معدلت بشه 10 !
Iran (Islamic Republic of)
Ftm
۰۹:۲۵ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
اینکه میگید بدشانس هستید یا از این افراد بالا زندگی باهاتون راه نیومده واقعا کفر محسوب میشه گاهی باید از یه چیزایی درس گرفت مثل اینه که شما مدرسه نری و توقع کارنامه داشته باشی .
واسه ی قوی شدن و درک کردن و تشخیص بد از خوب باید تجربه کرد گاهی این تجربه ها نتیجه های بد و غم انگیز دارن و گاهی بلعکس مهم اون تجربه و درسی هست که شما میگرید .
اینکه این افراد بدشانس ترین افراد کره هستند نشون میده شما خوش شانسید ،همین که دارید تایپ میکنید و می‌خونید و نظر و... نشون میده شاید از یه نعمت های مثل خانواده رفیق عشق محروم شدید ولی نعمت های رو دارید که ارزو و نیاز ادمای دیگس اصلا نمی‌گم تو هر شرایطی شکر کنید چون منطقی نیست ولی هر وقت تو شرایط بد افتادید به این فکر کنید یکی هست رو زمین که از شما بدبخت تره و یکی هم هست اون بالا که توی یک ثانیه می‌تونه عالی ترینو براتون بیاره
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۲۳ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
در کنار بد شانس ترین ها اونایی که اسمشون بالا آوردید خوش شانس ترین بودن چون از مصایب بسیاری جان سالم بدر بردند
Iran (Islamic Republic of)
؟؟؟
۱۷:۱۲ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
می خواستم بگم خیلی بد شانسم ولی نظرات رو که خواندم از اینکه فکر می کنم بد شانسم احساس گناه کردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
اگه اشتباه نکنم تا الان ک ۲۶سالمه هنوز یک سال خوش بدون غم و گریه و سختی نداشتم
سه تا خواهر دوتا برادر یه عمو یه پسر عمو یه خاله مادر بزرگ عمه دو تا از رفیقای دوران مدرسه مو از دست دادم
Iran (Islamic Republic of)
Ftm
۰۹:۱۷ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
چرا از این زاویه که حتما یه خیری توی اینکه اونا فوت بشن بوده نمی‌بینی خدا که بیمار نیست که ادمو بیافرینه بعد بدونه دلیل بکشدش خدارو شکر جای خدا رو تو زمین تنگ نکردیم.
Iran (Islamic Republic of)
یگانه
۰۷:۰۹ ۳۰ دی ۱۳۹۹
من تا حالا ۴ بار دست و پام شکسته
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۸:۱۳ ۱۶ آبان ۱۳۹۹
به نظر می رسد اتفاقا خیلی خوش شانس بودند که این همه حادثه را رد می کردند
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۱۴:۲۸ ۱۳ مهر ۱۳۹۹
خوب شد نظرا رو خوندم الان فکر میکنم
که دیگه خیلی خوشانسم
Iran (Islamic Republic of)
محمدسعید
۱۵:۵۰ ۳۰ تير ۱۳۹۹
اقا من 12سالمه ولی تو این 12سال زندگی انقدر بدشانسی اووردم که نگو
Iran (Islamic Republic of)
آراد محمدی
۱۰:۲۰ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
بد بخت و بد شانس ک هرسال برج۲و۳ ی بلایی بسرم میاد ک کل پس‌اندازمو از دست بدم هرچیم کار میکنم ب جایی نمیرسم یسال برج ۲ از پشت با چاقو زدنم.سال بعدش بخاطر بی پولی عشقمو ازم گرفتن. سال بعدش ماشینمو دزدیدن الانم ۱۰ملیون وسایل کارمو بردن
بنظرتون چیکار کنم این بلاها ب سرم نیاد؟
United States of America
امیر
۲۳:۲۱ ۰۳ دی ۱۳۹۸
من خوش شانس ترین آدم دنیام
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۰۷:۳۸ ۱۴ شهريور ۱۳۹۸
ایرانی ها انسان هایی ناسپاس ومنفی هستند.
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۲۰:۵۲ ۰۹ شهريور ۱۳۹۸
بدشانس تر از من پیدا میشه نه والا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۴ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
خدا کنه بد شانسی فقط یه چیزی باشه و بعد رد شه و بره نه اینکه مجبور بشی به خاطر بدشانسی که داری یک عمر بد بختی تحمل کنی و تا دم مرگ همراهت باشه
Iran (Islamic Republic of)
محمد اسحاق
۰۱:۱۰ ۱۶ شهريور ۱۳۹۷
هیچکس تو این دنیا بدشانستراز من نیست اما بازهم خداروشکر میکنم و راضی ام به رضای خدا همه زندگیم با اشک گذشت همه زندگیم با درد گذشت اما کاش عشقم را از دست نمیدادم فراد کردیم گرفتنمون من رفتم زندان بعداز ۲۰روز ازاد شدم دختر بخاطر که جانش توسط خانوادش در خطر بود به بهزیستی فرستاده شد اما بعداز یک ماه دولت تحویل خانوادش داد با اینکه جانش در خطر بود
خانوادشم اونو تیکه تیکه کردن لعنت به من و اینجور آدمایی وحشی هووفف عشقم خیلی خوب بود خیلی مهربان و معصوم بود هیچ وقت نماز و روزش ترک نبود الان دو ماه از این جریان میگذره هرچی دست به خودکشی میزنم اما بازهم زنده میمونم
Iran (Islamic Republic of)
shahab
۰۲:۰۴ ۱۶ خرداد ۱۳۹۶
منم خیلی بدشانس و بدبختم به خاطر همین سرچ کردم بدشانس ترین افراد که ببینم بدبخت تر از من هست الان دیدم هست خب خداروشکر اروم شدم وگرنه ممکن بود کار دست خودم بدم خدایاشکرت که از من بدبخت تر هم هست
Iran (Islamic Republic of)
shahab
۰۲:۰۴ ۱۶ خرداد ۱۳۹۶
منم خیلی بدشانس و بدبختم به خاطر همین سرچ کردم بدشانس ترین افراد که ببینم بدبخت تر از من هست الان دیدم هست خب خداروشکر اروم شدم وگرنه ممکن بود کار دست خودم بدم خدایاشکرت که از من بدبخت تر هم هست
Iran (Islamic Republic of)
shahab
۰۲:۰۴ ۱۶ خرداد ۱۳۹۶
منم خیلی بدشانس و بدبختم به خاطر همین سرچ کردم بدشانس ترین افراد که ببینم بدبخت تر از من هست الان دیدم هست خب خداروشکر اروم شدم وگرنه ممکن بود کار دست خودم بدم خدایاشکرت که از من بدبخت تر هم هست
Iran (Islamic Republic of)
shahab
۰۲:۰۴ ۱۶ خرداد ۱۳۹۶
منم خیلی بدشانس و بدبختم به خاطر همین سرچ کردم بدشانس ترین افراد که ببینم بدبخت تر از من هست الان دیدم هست خب خداروشکر اروم شدم وگرنه ممکن بود کار دست خودم بدم خدایاشکرت که از من بدبخت تر هم هست
Iran (Islamic Republic of)
shahab
۰۲:۰۴ ۱۶ خرداد ۱۳۹۶
منم خیلی بدشانس و بدبختم به خاطر همین سرچ کردم بدشانس ترین افراد که ببینم بدبخت تر از من هست الان دیدم هست خب خداروشکر اروم شدم وگرنه ممکن بود کار دست خودم بدم خدایاشکرت که از من بدبخت تر هم هست
Iran (Islamic Republic of)
shahab
۰۲:۰۴ ۱۶ خرداد ۱۳۹۶
منم خیلی بدشانس و بدبختم به خاطر همین سرچ کردم بدشانس ترین افراد که ببینم بدبخت تر از من هست الان دیدم هست خب خداروشکر اروم شدم وگرنه ممکن بود کار دست خودم بدم خدایاشکرت که از من بدبخت تر هم هست
Iran (Islamic Republic of)
shahab
۰۲:۰۴ ۱۶ خرداد ۱۳۹۶
منم خیلی بدشانس و بدبختم به خاطر همین سرچ کردم بدشانس ترین افراد که ببینم بدبخت تر از من هست الان دیدم هست خب خداروشکر اروم شدم وگرنه ممکن بود کار دست خودم بدم خدایاشکرت که از من بدبخت تر هم هست
Iran (Islamic Republic of)
amin
۱۱:۱۷ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
بدشانس فقط اونی که درخت رو منفجر کرد خودش مرد
Germany
مهسا
۲۱:۱۶ ۰۲ فروردين ۱۳۹۶
منم باید ببرم اون نفر اول اسممو بنويسن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
اینا خیلی خوش شانسن که
Iran (Islamic Republic of)
دانیال
۰۳:۲۵ ۲۸ تير ۱۳۹۴
هه . یه اینا میگید بد شانس ؟

من یک سال مونده بود به کنکورم مادرم سرطان از نوع بسیار بدخیم در ناحیه لگن گرفت که 8 ماه توی تخت افتاده بود و من از 800 مهمان در طول 1 سال پذیرایی کردم . پدرم دو هفته مونده به کنکورم تصادف کرد و مرد و 2 ماه بعدش مادرم اپاندیسش ترکید و دوباره اوضاع من شرو شد و بعدش سنگ کلیه گرفته و الان ساعت 3:34 دقیقه شب هست و من بردمش اورجانس . حالا بگید من بد شانسم یا اینا . تازه این فقط 40 درصد بد بختیای این روزامه . هه . برید خدارو شکر کنید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۲ ۰۳ اسفند ۱۳۹۳
من از همه اینا بد شانسترم
Iran (Islamic Republic of)
آدمی بدشانس
۱۴:۳۹ ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
من درد اینارو می فهمم
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۵:۲۵ ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
درسته که انسان اگر هوشمند باشه همیشه بهترین گزینه رو انتخاب میکنه ولی نمیشه نقش شانس رو نادیده گرفت به قول معروف با هیچ نمیشه هیچ کرد مثلا خودم تو تمام خانواده بد شانس ترینم اخه چرا؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
پریسا
۱۸:۳۷ ۲۳ مهر ۱۳۹۲
از نظر من بعضی از این افراد هم بدشانس هم خوشانس اما در مورد کاستیس میتسوتاکیس و یو ژن هوآن و هنری زگلند حق میدم چون یه حادثه که افتاده دیگه هر دفعه هم تلاش کند جبران نا پذیر نمیشه چون یا زنده نیستن یا قابل جبران نیست!!! ودر مورد افراط دیگه این طور نیست چون هرکس ممکن تو زندگیش با بدشانس های مختلف روبرو شه چه بزرگ جه کوچک مهم این که قابل برگشت باشه!!
Iran (Islamic Republic of)
دریا
۲۱:۳۰ ۰۹ شهريور ۱۳۹۲
بعضیاشون که خیلی خوش شانس بودند
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۹:۱۲ ۰۹ شهريور ۱۳۹۲
واقعا خدا چی رو میخواد به اینابفهمونه؟
من خودم تا حالا چندین بار دچار شکستگی دست وپا شدم.ولی وقتی تصمیم گرفتم آدم شم دیگه حادثه ای برام رخ نداد.شاید خدا میخواد...................................
Iran (Islamic Republic of)
محمد باقر از طبس
۱۸:۵۵ ۰۹ شهريور ۱۳۹۲
بد شانس منم که برای ارتقاء تحصیلاتم 5 سال پیش منزلم را فروختم و 5 سر عایله ام را بیچاره کردم وبا 22سال اموزگاری در ابتدایی با مدرک کارشناسی ارشد ،نه ارتقاء حقوقی دیدم،نه خانه دارم نه پول دارم نه وسیله جز یک موتور.اما خوش شانسها با فوق دیپلم رییس اند و در اداره اند وپولدارند و ما را هم مسخره می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۲:۰۷ ۰۹ شهريور ۱۳۹۲
من از همه بد شانس ترم هر وقت رفتم استادیوم تیمم باخته
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۰۹:۰۰ ۰۹ شهريور ۱۳۹۲
بابا اینها که همه جون سالم بدر بردن پس همشون خوش شانسن چی ازین بهتر.
Iran (Islamic Republic of)
خانوادگي
۱۸:۴۱ ۰۸ شهريور ۱۳۹۲
واقعا خيلي خوش شانس وبد شانس هستند
Iran (Islamic Republic of)
محدثه
۱۷:۰۰ ۰۸ شهريور ۱۳۹۲
اره راست میگین واقعا بد شانسن!
United States of America
مرتضی
۱۵:۲۲ ۰۸ شهريور ۱۳۹۲
سلام بر شما ، من هم فکر کنم جز یکی از این بد شانس ها باشم ، من تو محله حسین آباد در محله بندر عباس زندگی میکنم ، تنها آرزوم این بود که یه اینترنت پر سرعت داشته باشم ، محله ما درست تو شهره ولی عجیبه هیچ نوع اینترنتی به خونه ما و محله ما وصل نمیشه ، شش ساله که دنبال adsl بودم که هر سال گفتند به زودی محله شما میاد ، رفتم اینترنت بیسیم بخرم که همه محله ها بود بجز محله ما ، من هم مجبور باید اینترنت چیزسل استفاده کنم که سرعتش بین 1 تا 3 کیلوبایت هست ،
Iran (Islamic Republic of)
فاطی
۱۵:۱۲ ۰۸ شهريور ۱۳۹۲
خووووووووووش ب حالشون خخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
صالحه
۱۳:۲۸ ۰۸ شهريور ۱۳۹۲
واقعا مطلب جالبی بود ممنون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۰ ۰۸ شهريور ۱۳۹۲
اینها که همشون خوش شانس ترین ادمها هستند.باید تیتر را عوض کنید...کسی که 16 بار تصادف کرده و نمرده بد شانس نیست
بهترین تیتر جان سخت ترین آدمهاست....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۲ ۰۸ شهريور ۱۳۹۲
آقای همساده رو فراموش کردین
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۲۰:۴۰ ۰۷ شهريور ۱۳۹۲
از یک نظر بد شانس ف چون هرچی بلا هست به سر اینها می آید.
و از طرفی واقعا خوش شانس! چون از هر بلایی که مطمئنا هر انسانی را میترکونه و به دیار باقی میفرسته ، سر سلامت بیرون می آورند!!!!
یا علی
آخرین اخبار