سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه گذاری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم از شناسایی 10 روستای هدف گردشگری در قم خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، عیسی رضایی با اشاره به اهمیت گردشگری در استان اظهار کرد: توسعه و گسترش گردشگری اشتغالزایی و کارآفرینی را به همراه دارد که به همین منظور روستاهای هدف گردشگری قم انتخاب شده است.

وی خاطرنشان کرد: در نمایشگاه‌های مختلف ظرفیت روستاهای هدف گردشگری معرفی می‌شود تا سرمایه‌گذاران در صورت تمایل در این مناطق به سرمایه‌گذاری بپردازند.

سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم از شناسایی 10 روستای هدف گردشگری در استان خبر داد و افزود: وشنوه، فردو،‌ بنابر، قاهان، تینوج، دستگرد، قلعه چم، سنجگان، محمودآباد کاج و گیر از روستاهایی است که به عنوان روستاهای هدف گردشگری شناسایی شده است.

رضایی یادآور شد: روستاهای اطراف قم از فضا و آب و هوای مناسبی برخوردار هستند که گردشگران و همچنین مسافران فراوانی به خود جذب می‌کنند ولی لازم است امکاناتی فراهم شود تا افراد بتوانند به طور مطلوب از مکان‌ها استفاده کنند./س

برچسب ها: قم ، روستا ، هدف ، گردش ، گری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.