مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز يكشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: "سلطان قابوس" وارد تهران شد ، توسعه دیپلماسی دفاعی با کشورهای مختلف؛ اولویت کاری دولت یازدهم ، لزوم تسریع در فعال شدن شورای گفتگو در سطح ملی و استانی/ اهتمام به عقب‌ماندگی برخی استان‌ها در لایحه بودجه 93 و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سياسي پزشكي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

اثبات "غيرقابل اعتماد بودن" آمريکا با تجربه مصر/ سلاح هسته‌اي جايگاهي در استراتژي دفاعي ما ندارد

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/6/3/1463956_637.jpg

 رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تجربه مصر بار دیگر جهان‌بینی دقیق انقلاب اسلامی ایران را مبنی بر غیرقابل اعتماد بودن آمریکا ثابت کرد.

عبور از خط قرمز سوریه پیامدهای شدیدی برای کاخ سفید در پی خواهد داشت
 معاون ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: آمریکا محدوده خط قرمز جبهه سوریه را می‌داند و هرگونه عبور از خط قرمز سوریه پیامدهای شدید برای کاخ سفید در پی خواهد داشت.

آیا سرانجام ولایتی به شورای عالی امنیت ملی می‌رود

 فعال شدن علی اکبر ولایتی در موضوع هسته‌ای و مصاحبه هفته گذشته وی با خبرگزاری آسوشیتدپرس که در آن از «منعطف‌تر» شدن ایران خبر داده بود، این سناریو را تقویت کرده است که شاید علی اکبر ولایتی راهی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی شود.

ديه متوفيان حادثه "درياچه کارون 3" به‌زودي پرداخت مي‌شود

رئيس سازمان بازرسي کل کشور با اشاره به روند بررسي حادثه درياچه کارون 3 از پرداخت سريع ديه متوفيان اين حادثه به بازماندگان آنان در آينده نزديك خبر داد.

تزريق آرامش به بازار لازمه تحقق حماسه اقتصادي
دبير كل جامعه انجمن اسلامي اصناف و بازار گفت: تحقق حماسه اقتصادي مستلزم تزريق آرامش به جامعه و بازار است.

دکتر روحاني با عمل به گفتمان اعتدال موجبات تقویت امید ملی شود
 نماینده مردم بافق و مهریز گفت: رئيس‌جمهور با عمل به گفتمان اعتدال موجبات تقویت امید ملی را فراهم کرده و امور را با تدبیر به نحوه مطلوب اداره و گام‌های عملی براي رفع نگرانی‌ها و دغدغه‌های اصلی مردم به ویژه مشکلات معیشتی و اقتصادی به سرعت بردارد.

لزوم تسریع در فعال شدن شورای گفتگو در سطح ملی و استانی/ اهتمام به عقب‌ماندگی برخی استان‌ها در لایحه بودجه 93
 نماینده مردم شیراز در نطق میان دستور خود گفت: از دولت انتظار داریم که توجه به عقب افتادگی استان‌ها در بخشی از شاخص‌ها، مبنای توزیع اعتبارات در لایحه بودجه 93 قرار گیرد و شکاف و فاصله میان استان‌های محروم و استان‌های برخوردار هر ساله کاهش یابد.

"سلطان قابوس" وارد تهران شد
پادشاه عمان با استقبال وزير امور خارجه وارد فرودگاه مهرآباد شد.

نمايندگان فقط مي‌توانند درباره موارد بازگردانده شده از شوراي نگهبان اعمال نظر كنند

 عضو كميسيون برنامه،‌بودجه و محاسبات طي تذكر آيين نامه‌اي گفت: طرح و لوايحي كه از شوراي نگهبان بازگردانده مي‌شود نمايندگان فقط مي‌تواند به اين موارد برگشت شده اعمال نظر كنند.

توسعه دیپلماسی دفاعی با کشورهای مختلف؛ اولویت کاری دولت یازدهم

وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح گفت: با هماهنگی سیاست خارجی دولت تلاش خواهیم کرد در اولویت اول با کشورهای همسایه و بعد سایر کشورها تعاملاتی در حوزه دفاعی و تبادل تجارب داشته باشیم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار