فدراسيون پزشکي ورزشي به پاس قرار گرفتن قم در جمع هيئت‌هاي پزشکي ورزشي برتر کشور از مدير کل ورزش و جوانان استان قم تجليل و قدرداني کرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، در لوح سپاسي که به همين منظور از سوي دکتر لطف‌علي پورکاظمي رئيس فدراسيون پزشکي ورزشي و دبير کل ستاد ملي مبارزه با دوپينگ به عباس جهان‌بيني مدير کل ورزش و جوانان استان قم اهداء شده، آمده است: «خانواده پزشکي ورزشي ايران نيک مي‌داند که افزايش سطح رضايت‌مندي ورزشکاران سراسر کشور را مديون همراهي ياوراني صديق چون حضرتعالي بوده که هيچ‌گاه هيئت‌هاي استاني اين مجموعه و در واقع بازوان توانمند اين فدراسيون را تنها نگذاشته‌ايد.
انتخاب هيئت پزشکي ورزشي استان قم به عنوان هيئت برتر گروه 2 در سال 1391 خود گوياي اين همکاري بي‌شائبه و نگاه ‍ژرف شما به سلامت ورزشکاران است، بدينوسيله ضمن قدرداني از تمامي حمايت‌ها و همراهي شما از مجموعه پزشکي ورزشي در آن استان زرخيز، توفيق روزافزون حضرتعالي را در خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران از خداوند متعال مسئلت دارم.
برترين هيئت‌‌هاي استاني پزشکي ورزشي در مراسمي با حضور دکتر لطفعلي پورکاظمي رئيس فدراسيون معرفي و در سه گروه تجليل شدند و به پاس تلاش‌هاي دکتر محمد گلفشان در هيئت پزشکي ورزشي استان قم از ايشان نيز تجليل به عمل آمد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.