سرپرست سپاهان در مورد وضعیت جباری گفت: کرانچار چند روز قبل در مورد جباری صحبت کرد و گفت: این بازیکن شرایط لازم را باری بازی ندارد.

فرامرزی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بر این اساس جباری به تهران بازگشته است تا تمرکز لازم را به دست آورد و بعد از آن مدیریت در مورد وی تصمیم خواهد گرفت.
 
وی در خصوص لغو قرارداد جباری بیان کرد: بر مبنای قانون نقل و انتقالات تا نیم فصل نمی تواند به تیم دیگری بپیوندد و فسخ قراردادش هم منتفی است.
 
سرپرست سپاهان در خصوص اختلافات بین جباری و کرانچار تصریح کرد: کرانچار و جباری در مسائل فنی نقطه نظرات متفاوتی دارند و این امر موجب اختلاف این دو شده است.
 
وی در ادامه افزود: وضعیت جباری به وسیله کادر فنی مشخص می شود و زمانی که کادر فنی صلاح ببیند که وی به تیم بازگردد جباری دوباره در جمع نفرات تیم قرار می گیرد.
 
فرامرزی در خصوص عدم بازی بازیکنان میلیاردی این تیم گفت: یارگیری خوبی انجام دادیم چون باید در 3 جبهه لیگ، جام حذفی و باشگاه های آسیا بازی کنیم، کرانچار تشخیص می دهد که چه کسی بازی کند و این بازیکنان هستند که باید اعتماد کرانچار را برای بازی کردن جلب کنند.

وی در مورد اختلاف بین کرانچار و آرش افشین گفت: هیچ اختلافی  بین این دو نیست و عدم بازی دادن وی به این دلیل است که هنوز بازیکنان جدید در تیم جا نیفتاده اند اگر چه کرانچار از افشین استفاده کرده است./آق

برچسب ها: جباری ، سپاهان ، کرانچار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.