نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: مطالعات طرح بهشت آباد انجام شده و یکهزار میلیارد ریال اوراق مشارکت برای آن به فروش رسیده است

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، حجت‌الاسلام احمد سالک در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به تحولات اخیر کشورهای اسلامی اظهار کرد: نقش رهبری در این دوره بسیار مهم و تعیین کننده است و پیش‌بینیهای رهبری در ارتباط با مصر محقق شد که فرمودند مواظب باشید انقلاب شما مصادره نشود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نیز شاهد دخالت‌ها و نقش آفرینیهای آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه هستیم، افزود: آنها قصد دارند بیداری اسلامی را از مسیر خود منحرف کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اطلاعات فراوانی در رابطه با سوریه در اختیار است که نشان میدهد این کشور پس از سه سال مبارزه با تروریسم در جایگاه قوی خود است، تصریح کرد:در این رابطه اطمینان دارم که سوریه پیروز خواهد شد.

وی با بیان اینکه نمایندگان وظایف مشخصی دارند که باید اجرا شود، ادامه داد: نمایندگان وظیفه قانون گذاری، نظارت بر حسن اجرای قانون و ارتباط با مردم را برعهده دارند که یکی از مهمترین وظایف ارتباط با مردم است.

سالک با بیان اینکه نمایندگان باید با مردم ارتباط نزدیک داشته باشند تا بتوانند مشکلات را شناسایی کرده و برای حل آنها اقدام کنند، اذعان داشت: در این مدت سه ماهه ای که رئیس کمسیون فرهنگی هستم تلاش شد در تمام زمینههای فرهنگی کارهایی انجام شود.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های زیادی مثل ارشاد اسلامی، اوقاف، ستاد امر به معروف، دفتر تبلیغات و موارد دیگر زیر مجموعههای نظارتی کمیسیون فرهنگی هستند، خاطر نشان کرد: طرح تحقیق و تفحص در رابطه با بودجه فرهنگی اصفهان در سالهای 90 و 91 نیز در دست بررسی است.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برای رای اعتماد اقدامات فراوانی انجام شد و وزرا مربوطه مثل جنتی به کمیسیون آمدند،گفت: از وزرایی که به کمیسیون می آمدند سئوالاتی توسط نمایندگان پرسیده شد و وزرای پیشنهادی نیز به این سئوالات پاسخ دادند؛ همچنین در این زمینه 13 ساعت جلسه فشرده در چهار جلسه انجام گرفت.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان اصفهان در رابطه با مسئله زاینده رود اجماع کامل دارند و امیدواریم با پیگیری مشکلات به وجود آمده برطرف شود، ابراز کرد: برای انتقال آب به فلات مرکزی ایران طرحهای زیادی در نظر گرفته شده که از آن جمله میتوان به طرح بهشت آباد اشاره کرد.

سالک با تأکید بر اینکه در رابطه با طرح بهشت آباد کارهای مطالعاتی انجام شده و یکهزار میلیارد ریال اوراق مشارکت برای آن به فروش رسیده است، عنوان داشت: قرار داد این طرح نیز با قرارگاه خاتم الانبیاء برای شروع کار بسته شده است.

وی با اشاره به اینکه این طرح که از نقطه اتصال بهشت آباد تا رودخانه 65 کیلومتر امتداد دارد، بیان کرد: این فرآیند هیچ ضرری به هیچ استانی وارد نمیکند چراکه در عمق 500 متری زمین تعبیه میشود./س

برچسب ها: اصفهان ، مجلس ، شورای ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.