به گزارش خبرنگار باشگاه
خبرنگاران اصفهان، علي حميدي افزود: تغيير در محتواي
كتب درسي بويژه در دو درس رياضي و علوم به طور كلي و به طور محدود در درس فارسي از
سه سال پيش مبتني بر سند تحول بنيادين و برنامه درس ملي آغاز شد.
وي اظهار كرد: در مجموع نوع تغييرات صورت
گرفته در درس رياضي مبتني بر تحليل و نيازمند پيگيري دانش آموز از راههاي مختلف
براي رسيدن به جواب نهايي و در دروس علوم و فارسي نيز پژوهش محور با هدايت معلم مي
باشد.
رييس گروههاي درسي آموزش و پرورش استان
اصفهان افزود: در اين تغييرات معلم سرنخ اصلي آموزش است زيرا با ارائه كليات، دانش
آموز را به تحقيق و گردآوري اطلاعات رهنمون مي شود.
وي با اشاره به تحولات صورت گرفته در
محتواي درسي دانش آموزان دوره ابتدايي گفت: در اين ميان، تعامل معلم، دانش آموز و
كمك اولياء بسيار مهم و درخور توجه است ب/.