قائم مقام وزير و مديركل راه و شهرسازي استان اصفهان از بهره برداري ۵۳ طرح با اعتبار يكهزار و ۶۵۰ ميليارد ريال به مناسبت گراميداشت هفته دولت خبرداد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، محمود محمودزاده افزود: طرح‌هاي شاخص و قابل افتتاح در بخش راه ۳۲ طرح در ارتباط با احداث باند دوم، بهسازي و روكش آسفالت و احداث پل و تقاطع غيرهمسطح در سطح استان است.

وي تشريح كرد: اهم اين طرح‌ها شامل احداث ۲۰۷ كيلومتر بزرگراه، راه هاي اصلي و فرعي، بهسازي و روكش آسفالت راه هاي اصلي، فرعي و روستايي به طول ۱۵۸كيلومتر، احداث و ساماندهي پل و تقاطع غير همسطح ۱۰دستگاه، اجراي خط‌كشي يكهزار كيلومتر از راه هاي استان، نصب و اجراي علائم ايمني راه ها ۵۳هزار عدد، اصلاح ۴۰۰ كيلومتر شيب شيرواني براي بخشنده كردن راه ها، احداث و نصب يك دستگاه پل عابر پياده و تهيه و نصب ۲۶ كيلومتر حفاظ مي‌باشد.
وي در حوزه ساختمان هاي دولتي و عمومي به احداث و تكميل شش هزار و ۵۰۰ مترمربع ساختمان در قالب احداث بيمارستان ۲۴ تختخوابي شهرستان دهاقان، احداث درمان بستر دولت آباد و ساختمان اداره آموزش و پروش در شهرستان گلپايگان اشاره كرد.
محمودزاده اقدام ديگر اين اداره كل در حوزه شهرسازي را بررسي طرح مجموع شهري اصفهان و تهيه و تصويب پنج طرح جامع شهري ذكر كرد.
قائم مقام وزير و مديركل راه و شهرسازي استان اصفهان همچنين از تكميل و آماده سازي تعداد۳۴هزار واحد مسكن مهر در سطح استان اصفهان خبر داد و اعلام كرد: اين تعداد واحد در آينده‌اي نزديك مورد بهره‌برداري و به متقاضيان تحويل خواهد شد/. س

برچسب ها: اصفهان ، اداره ، راه ، و ، شهر ، سازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.