محمدرضا نعمت زاده در پيامي خطاب به خانواده بزرگ صنعت ،معدن وتجارت ضمن تبريك هفته دولت از تلاش آنان براي رشد وشكوفايي توليد وتجارت كشور قدرداني كرد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران، متن كامل پيام وزير صنعت،معدن وتجارت به اين شرح است:

همكاران عزيز و ارجمند

سپاس بي كران خداوند بزرگ را كه توفيق خدمت در فصلي جديد را نصيب ما ساخت تا با همدلي، همراهي و همياري همگان در مسير نيل به اهداف بلند و راهبردي صنعت، معدن و تجارت كشور عزيزمان گام برداريم.

اينك كه با استقرار دولت تدبير و اميد و اعتماد نمايندگان ملت در مجلس شوراي اسلامي افتخار خدمتگزاري در وزارت صنعت، معدن و تجارت نصيب اينجانب شده است بخش هايي از اهداف موردنظر اينجانب كه به حول و قوه الهي توجه جدي به آنها زمينه ساز تحقق اهداف دولت و در نهايت خلق حماسه اقتصادي موردنظر رهبر معظم انقلاب خواهد بود را به اطلاع شما مي رسانم:

 1-مقررات زدايي و رفع كليه ضوابط غيرضرور و غيراقتصادي و فراهم كردن زمينه حضور هرچه بيشتر فعالان اقتصادي، كارآفرينان و سرمايه گذاران در عرصه صنعت، معدن و تجارت.

2- شناخت دقيق وضع موجود و ارائه راهكارهاي مناسب براي رفع مشكلات و فعال سازي واحدهاي صنعتي و تجاري

3- حمايت از كليه صاحبان و مديران صنايع ، معادن و تجار محترم جهت رفع مشكلات آنان.
 
4- مشاركت براي ارتقاء رتبه فضاي كسب و كار كشور

در ضمن مصمم هستيم با پيگيري دريافت حقوق قانوني وزارت صنعت، معدن و تجارت از نظام پولي، بانكي و ارزي كشور پيش زمينه اصلي رشد بخش صنعت و معدن و تجارت را فراهم آوريم.

در پايان با ابراز تشكر و قدرداني از شما مديران محترم و كاركنان عزيز مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنين سازمانهاي استاني و شركت هاي وابسته كه هريك سهمي در خور توجه در انجام شايسته وظايف محوله برعهده دارند، مايلم بار ديگر پيمان خود را با شهيدان والامقام و بنيانگذار فقيد انقلاب اسلامي، تجديد نموده و با ميثاقي مجدد، عزت و اقتدار روز افزون نظام جمهوري اسلامي ايران را تحت هدايت مدبرانه و راهبري حكيمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامي از خداوند سبحان مسألت نمايم.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار