نماینده مردم بافق و مهریز گفت: رئيس‌جمهور با عمل به گفتمان اعتدال موجبات تقویت امید ملی را فراهم کرده و امور را با تدبیر به نحوه مطلوب اداره و گام‌های عملی براي رفع نگرانی‌ها و دغدغه‌های اصلی مردم به ویژه مشکلات معیشتی و اقتصادی به سرعت بردارد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران حجت‌الاسلام دخیل‌عباس زارع‌زاده مهریزی نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس در نطق میان‌دستور خود در جلسه علني امروز(يکشنبه) ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: در هفته دولت یاد شهیدان رجایی و باهنر را گرامی می‌دارم و از خداوند متعال توفیق دولت را در خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم شهید پرور ایران اسلامی مسئلت دارم.

وی در ادامه افزود: آمریکای جنایتکار بار دیگر به دنبال بحران‌آفرینی در منطقه حساس خاورمیانه در آستانه تفوق دولت سوریه و تروریست‌های تکفیری است، توصیه مشفقانه این جانب به سران کشورهای اسلامی این است که با اتخاذ مواضع اصولی مانع این اقدام نابخردانه گردند چرا که مصلحت کشورهای منطقه بویژه کشورهای اسلامی اتخاذ مواضع روشن در مقابل این آتش‌افروزی‌ها است.

وی در ادامه افزود: حضور یک‌پارچه مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی و استان یزد به ویژه حوزه انتخابیه اینجانب در 24 خرداد ماه سال جاری نشان از ارادت قلبی مردم به ولایت مطلقه فقیه و تبعیت مثال‌زدنی آنها از رهبر معظم انقلاب است.

زارع‌زاده با بیان اینکه استمرار عزت ملی و بین‌المللی کشور عزیزمان مرهون تبعیت آحاد جامعه اسلامی به ویژه دولت‌مردان از مقام ولایت مطلقه فقیه است، اظهار داشت: ضمن آرزوی سلامتی توأم با اقتدار برای رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی انتظار می‌رود ملت و دولت عزیز در ادامه "حماسه سیاسی" زمینه تحقق "حماسه اقتصادی" که نیاز مبرم امروز جامعه ما است را عملیاتی کند.

وی ادامه داد: فرصت را مغتنم شمرده و از همکاری مجلس در شکل‌گیری دولت یازدهم با رعایت اصول و ارزش‌های انقلابی تقدیر و تشکر می‌کنم، انتظار می‌رود رئیس‌جمهور محترم در معرفی وزرای باقی مانده به خطوط قرمز حساسیت‌های مجلس عنایت لازم را مبذول فرمایند و با عمل به گفتمان اعتدال موجبات تقویت امید ملی گردد و امور را با تدبیر به نحوه مطلوب اداره و گام های عملی در جهت رفع نگرانی‌ها و دغدغه‌های اصلی مردم به ویژه مشکلات معیشتی و اقتصادی به سرعت بردارد.

نماینده مردم مهریز و بافق در ادامه به موضوع شبیخون فرهنگی که سالهاست مقام معظم رهبری بر آن تأکید دارند، اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود دولت تدبیر و امید با مظاهر تهاجم فرهنگی بویژه بد‌حجابی، بی‌حجابی، افزایش سن ازدواج، افزایش طلاق، ناهنجاری‌های اخلاقی مقابله و جامعه اسلامی را از مظاهر بی‌بند و باری، نجات و زمینه ازدواج و اشتغال جوانان را فراهم کند.

این نماینده در بخش ديگري از اظهاراتش به مشکلات حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و اظهار داشت: مسئله مهم استان یزد بی‌آبی است، مع‌الوصف کاهش سهمیه استان یزد از آب سرشاخه‌های کوهر‌نگ و عدم برخورد در‌خور‌شأن مقامات اجرایی و قضایی استان اصفهان با حمله‌کنندگان به خط انتقال آب استان یزد موجب تشدید این معضل شده و مردم استان را در مضیقه جدی قرار داده به گونه‌ای که امروز سلامت جسمانی مردم به دلیل فقدان آب شرب مورد نیاز در معرض تحدید قرار دارد.

وی در پايان تصریح کرد: این درحالی است که استان یزد تأمین کننده بخش اعظم خوراک کارخانه‌های مختلف به ویژه صنعت فولاد استان اصفهان است.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار