نايب رئيس اول مجلس شوراي اسلامي با انتقاد از عدم شركت نمايندگان در راي‌گيري‌هاي جلسات علني گفت: اسامي نمايندگاني كه در راي‌گيري شركت نكنند، قرائت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران يكصد و بيست و ششمين جلسه علني بهارستان صبح امروز(يکشنبه) در حالي آغاز شد كه طبق روال، راي‌گيري‌هاي زيادي براي تصويب قوانين متعدد در مجلس صورت گرفت.
 
اما نكته‌اي كه رئيس و نواب رئيس مجلس همواره از آن انتقاد مي‌كنند، عدم شركت گسترده نمايندگان در راي گيري‌هاي جلسات علني است.   
 
وكلاي ملت كه امروز لايحه مبارزه با قاچاق كالا و ارز را بررسي مي‌كردند، به صورت متوالي راي‌گيري داشتند ولي برخي مواد به دليل عدم حضور همه نمايندگان در راي‌گيري راي نمي‌آورد و اين موضوع انتقاد برخي از نمايندگان را نيز در پي داشت.   
 
در بخش پاياني جلسه علني امروز حجت‌الاسلام سيدمحمدحسن ابوترابي‌فرد كه در غياب علي لاريجاني رياست اين جلسه را برعهده داشت، گفت: نمايندگاني كه در راي‌گيري شركت نكنند، اسامي آن‌ها را اعلام خواهيم كرد.   
 
اين در حالي است كه چندي پيش محمدرضا باهنر نيز ضمن انتقاد از عدم شركت نماينده‌ها در راي گيري‌ها گفته بود اسامي نمايندگاني كه در راي‌گيري شركت نكنند، قرائت خواهد شد.
انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار