مدیر اداره بازیافت شهرداری منطقه 19، از اجرای نمایش و تئاترهای بازیافت و پسماندهای خشک در مدارس این منطقه خبر داد.

سعید دادپور در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح استقبال از مهر با برگزاری طرح های ویژه بازیافت و پسماندهای خشک در مدارس و محلات 13 گانه منطقه 19، در دستور کار اداره بازیافت شهرداری منطقه 19 قرار دارد.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: نمایش و تئاترهای بازیافت و پسماندهای خشک ویژه دانش آموزان در مدارس منطقه 19 اجرا خواهد شد.

دادپور با اشاره به نحوه ی اجرای این طرح گفت: نمایش و تئاترهای بازیافت و پسماندهای خشک ویژه دانش آموزان مقطع دبستان، راهنمایی ودبیرستان با حضور کارشناسان مجرب اداره بازیافت شهردرای منطقه 19 اجرا می شود.

وی ادامه داد: نمایش و تئاترهای بازیافت و پسماندهای خشک با موضوعاتی شامل تفکیک زباله از مبدا، تفکیک پسماندهای خشک از تر، استفاده صحیح از مواد بازیافتی در چرخه تولید برگزار می شود.

دادپور در پایان با اشاره به اهداف برگزاری تئاترهای بازیافت و پسماندهای خشک افزود: ارتقای سطح آگاهی و آشنایی دانش آموزان با چگونگی تفکیک زباله از مبدا، تفکیک پسماندهای خشک از تر، استفاده صحیح از مواد بازیافتی در چرخه تولید، ایجاد نوآوری و تقویت ایده های دانش آموزان در خصوص ارائه طرح و ایده های آن ها برای نحوه صحیح استفاده از مواد بازیافتی ابتکار و دست سازه های دانش آموزان از مواد بازیافتی و دورریختنی از اهداف اجرای این طرح است./ف

برچسب ها: دادپور ، استقلال ، تئاتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار