فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: 800 واحد مسکن مهر در شهرستان پارس‌آباد تکمیل و افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ ولی کریمی امروز در دومین روز از هفته دولت و در آیین افتتاح چندین طرح عمرانی در پارس‌آباد اظهار داشت: ما در نیمه اول امسال موفق شدیم 800 واحد مسکن مهر را به صورت کامل تکمیل کرده و این واحدها را تحویل متقاضیان دهیم.

وی با بیان اینکه مسکن مهر این شهرستان در دو فاز و به صورت متمرکز، خود مالکین و قراردادهای چهار جانبه اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: در هر دو فاز طرحها با سرعت مناسبی در حال احداث و تکمیل شدن است و ما هرگز مسکن مهر نیمه‌تمام و فاقد زیر‌ساخت‌های لازم را تحویل متقاضیان نمی‌دهیم.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد با بیان اینکه مصمم هستیم همه این واحدهای مسکونی را در حدود 2 هزار و 310 واحد تا پایان امسال تحویل دهیم، یادآور شد:‌ در فاز اول یک هزار و 14 واحد و فاز دوم نیز یک هزار و 295 واحد مسکن احداث و تحویل متقاضیان می‌شود.

کریمی به اجرا و تکمیل دیگر طرحهای اساسی در پارس‌آباد اشاره کرد و گفت: بیمارستان 120 تختخوابی پارس‌آباد با پیشرفت حدود 80 درصد در حال اجراست.

وی وعده داد این طرح تا آخر امسال تکمیل شده و با تجهیزات کامل پزشکی، درمانی و جذب نیروهای متخصص فعالیت خود را آغاز کند.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد با اشاره به چهار‌بانده شدن محور پارس‌آبادـ سربند،‌ تعریض باند و بهسازی فرودگاه این شهرستان و همچنین تسریع در روند اجرایی تصفیه‌خانه فاضلاب شهری پارس‌آباد به عنوان طرح‌های اولویت‌دار تصریح کرد: روند اجرایی این طرحها همچنان مطلوب و رو به جلو است.

رئیس شورای اداری پارس‌آباد در ادامه با گرامیداشت هفته دولت و یاد و نام شهیدان سرافراز این هفته به شاخصه‌های رجایی و باهنر به عنوان دولتمردان ایثارگر اشاره کرد و گفت: اخلاص، ساده زیستی، مجاهدت و ایثار از جمله برجستگی خادمان مردم در سنگر خدمت‌رسانی بی‌منت بوده استب/.

برچسب ها: پارس ، آباد ، مسکن ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.