نکو با بيان اينکه انحلال سازمان مديريت و برنامه‌ريزي منطقي نبود گفت: احياي اين سازمان قطعا موجب رفع مشکلات موجود به ويژه در بخش بودجه و بودجه‌ريزي خواهد شد.

ابراهيم نکو نماينده مردم تهران و رباط کريم در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بيان اينکه ادغام دو سازمان توسعه منابع انساني و برنامة‌ريزي از ابتداي مجلس نهم مطرح بود اظهار داشت: با عملي شدن اين مسئله ته تنها افراد صاحب نظر در زمينه‌هاي مختلف برآورده مي‌شود بلکه از سوي ديگر مشکلات اين دو معاونت حل شده و سو سامان مي‌گيرد.

وي به ايرادات اين سازمان در گذشته اشاره کرد و افزود: سازمان مديريت و برنامه‌‌ريزي ايراداتي داشته است اما اين مسئله توجيه مناسبي جهت تعطيلي ناگهاني و نادرست اين سازمان نيست زيرا پس از انحلال اين ارگان ما شاهد ضربه خوردن اقتصاد کشور بوديم.

نکو با بيان احلال سازمان مديريت و برنامه‌‌ريزي منطقي نبود، تصريح کرد: با تمام انتقاداتي که براي حذف آن وجود داشت اما نهايتا اين تصميم گرفته شد و اقتصاد کشور با عوارض جبران ناپذيري مواجه شد.

عضو کميسيون اقتصادي مجلس با اشاره به اينکه با وجود هزينه بر بودن احياي اين سازمان اما راه اندازي مجدد ان ارزشمند است گفت: اين سازمان مي‌تواند با يک تدبير و استراتژي جديد انتظارات جامعه به ويژه در بحث بودجه ريزي را پاسخ داده و نگراني‌هاي موجود را کاهش دهد.

نماينده مردم تهران و رباط کريم در خانه ملت نقش سازمان مديريت و برنامه‌ريزي را در کنترل نقدينگي و مهار تورم کليدي دانست و افزود: اکثريت نمايندگان مجلس اين سازمان را موثرترين ارگان در مهار گراني تورم و نقدينگي موجود مي دانند از اين رو پس از احيا قطعا ما شاهد نقش پررنگ اين سازمان در رفع مشکلات اقتصادي جامعه خواهيم بود.

انتهاي پيام/

برچسب ها: نکو ، نماینده ، مردم ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار