سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: يک باند 9 نفره که اعضاي آن را قاتلان و سارقان مسلح تشکيل داده بود، توسط ماموران آگاهي متلاشي شد.

سرهنگ ستار خسروی در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محموله‌های کامیون‌های پارک شده و در حال حرکت در استان و پیگیری موضوع، کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان وارد عمل شده و اقدامات خود را جهت شناسایی متهم یا متهمان این پرونده آغاز کردند.

وی افزود: بلافاصله با انجام تحقیقات و بررسی‌های به عمل آمده، یکی از اعضای این باند دستگیر و تعدادی از سارقان همدست و غیر بومی‌اش دارای سوابق متعدد کیفری چون سرقت مسلحانه، قتل و حمل سلاح که توانسته بودند تحت عناوین و پوشش‌های مختلف شبانه محتویات محموله‌های کامیون‌های پارک شده و یا در حال حرکت را در محورهای مواصلاتی استان سرقت کنند، شناسایی شد.

خسروی در تشریح جزئیات دستگیری سارقان عنوان کرد: سرکرده این باند به نام ش-ح با بیش از 7 فقره سابقه کیفری از جمله حمل سلاح و سرقت با همکاری ح-م که سه فقره سابقه کیفری در کارنامه جرائم باند خود به ثبت رسانده با تشکیل باندی 9 نفره اقدام به سرقت احشام و محموله‌های کالا از رانندگان کامیون در سطح استان اصفهان کرده بودند.

این مسئول افزود: کارآگاهان درصدد انهدام کامل این باند برآمده و نهایتاً با همکاری عوامل انتظامی و پلیس آگاهی شهرستان شهرضا (اصفهان) پنج تن از اعضای این باند که در آخرین اقدام مجرمانه خود قبل از دستگیری تعداد 20 رأس احشام را از شهرستان دهاقان استان به سرقت و در استان‌های هم‌جوار به فروش برسانند حین بازگشت در شهرستان شهرضا دستگیر شدند.

وی از دستگیری دو تن دیگر از متهمان با اخذ نیابت قضایی در استان فارس و آخرین نفر از این باند در مخفیگاهش در شهرستان سمیرم استان خبر داد و گفت: سه دستگاه خودرو نیسان، پراید و کامیونت از متهمان توقیف و در بازرسی از آنان یک قبضه سلاح، مقادیری اجناس سرقتی شامل لوازم آب گرم کن، تعدادی لوازم خانگی، ابزار‌آلات سرقت مثل دیلم و آچار همچنین مقادیری سوخته تریاک و سه حقه وافور کشف شد.

خسروی خاطرنشان کرد: از آنجایی که احتمال می‌رود سرقت‌های دیگر توسط این باند صورت گرفته باشد تحقیقات کماکان در جهت شناسایی مالباختگان و شکایات پرونده ادامه دارد.

برچسب ها: باند ، مخوف ، قاتلان ، آگاهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار