پورکياني در خصوص عملکرد تيم فوتبال استقلال خوزستان گفت: تيم ما خوب بازي مي‌کند اما بدشناسي مانع نتيجه‌گيري تيم ما مقابل حريفان شده است.

پورکياني قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: تيم ما تلفيقي از بازيکنان جوان و با تجربه است اما به مانند ديگر تيم‌ها هنوز بازيکنان ما حرفه‌اي نشدند نا مقابل حريفان نتايج لازم را کسب کنند.

پورکياني در ادامه اظهار داشت: ويسي مربي جواني است بر اين اساس تمام اعضاي هيات مديره از اين مربي جوان تا پايان فصل حمايت خواهند کرد ما اولتياتوم نمي‌دهيم بلکه با وي تبادل نظر مي‌کنيم در جلسه‌اي قرار است ويسي مشکلات تيم را بيان کند تا در رفع آن اقداماتي انجام دهيم.

وي در ادامه اظهار داشت: ويسي با تيم استقلال خوزستان قرار داد دارد  و به اجبار بايد تا اخر فصل هدايت تيم را برعهده بگيرد. اگر اين مربي افتخار دهد ما حاضريم فصل آينده هم تيم را در اختيارش قرار دهيم.

پورکياني درباره اختلافات بين هواداران استقلال خوزستان با ويسي گفت: هواداران واقعي استقلال خوزستان هميشه همراه و ياور تيمشان هستند و فقط تعداد محدودي از تماشگران هستند که شعارهايي برعليه ويسي سر مي‌دهند به طور حتم اين هوراداران هم بعد از کسي نتايج خوب در هفته‌هاي بعد از ويسي حمايت خواهند کرد.

وي بيان کرد: ما قصد داريم روي خطوطي که نقاط ضعف داريم بازيکن آزاد جذب کنيم جباري با سپاهان قرار داد دارد به خاطر همين بازيکن آزاد نيست تا جذبش کنيم.

وي در پايان خاطرنشان کرد: به طور حتم ويسي با اقتدار به کارش ادامه مي‌دهد و در هفته‌هاي بعد با درايتش روند تيم را بهبود مي‌بخشد./آق

برچسب ها: قائم ، مقام ، تیم ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار