استاندار قم از افتتاح 248 پروژه عمرانی در استان به مناسبت هفته دولت خبر داد و گفت: برای اجرای این پروژه‌ها بالغ بر 366 میلیارد تومان هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، کرم رضا پیریایی با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: برای بزرگداشت این هفته در سطح استان، ویژه برنامه‌های مختلفی از جمله افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده در بخش افتتاح طرح‌های عمرانی هفته دولت گفت: به مناسبت هفته دولت تعداد 248 پروژه با ارزشی بالغ بر 366 میلیارد تومان در استان قم افتتاح و به بهره برداری می‌رسند.

استاندار قم بخش‌های کشاورزی، حمل و نقل، آموزش، زیر بنایی، مسکن و خدمات شهری را از مهم‌ترین زمینه‌های طرح‌های افتتاحی هفته دولت استان برشمرد و گفت: بخش خدمات شهری و شهرداری قم با 172 پروژه بیشترین سهم را در این افتتاح‌ها دارد.

پیریایی با اشاره به عناوین طرح‌های شاخص هفته دولت گفت: پروژه‌های اصلاح و ذخیره سازی شبکه آب و فاضلاب، احداث واحدهای گلخانه‌ای و استخر، توسعه شبکه‌ها و پورت‌های مخابراتی، بهسازی راه روستایی، مجتمع‌های خدماتی بین راهی، طرح‌های هادی روستایی، خانه عالم، طرح‌های آموزشی و ورزشی، احداث بوستان و معابر شهری از مهم‌ترین طرح‌هایی هستند که در طول این هفته به بهره برداری می‌رسند.

وی با بیان اینکه هر یک از دستگاه‌های مجری، برنامه جداگانه‌ای را برای افتتاح این طرح‌ها خواهند داشت، افزود: علاوه بر برنامه دستگاه‌ها برنامه افتتاح متمرکز و همزمان دیگری نیز در محل استانداری برگزار خواهد شد.

استاندار قم همچنین از آغاز عملیات اجرایی پروژه‌ها در هفته دولت خبر داد و گفت: در طول این هفته تعدادی از طرح‌های عمرانی استان در بخش‌های مختلف خدمات شهری و اداری کلنگ زنی می‌شوند./س

برچسب ها: قم ، افتتاح ، پروژه ، عمرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.