رئیس فدراسیون دو و میدانی گفت: تعدادی از ملی پوشان پرتاب دیسک زیر نظر کیم بوخانسف در روسیه اردو نشین می شوند.

افشین داوری، رئیس  فدراسیون دو و میدانی، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: کیم بوخانسف نمی تواند هدایت ملی پوشان را در ایران به عهده بگیرد، از این رو قرار است تعدادی از ملی پوشان پرتاب دیسک به منظور گذراندن دوره های تمرینی به روسیه اعزام شوند.

وی ادامه داد:  منتظر هستیم تا وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک برنامه هایشان را اعلام کنند و چنانچه بودجه کافی در اختیار فدراسیون قرار بگیرد در سایر مواد نیز از مربی خارجی استفاده می کنیم.

داوری در خصوص کیفیت مسابقات لیگ عنوان کرد:  در حال حاضر ورزشکاران در فصل استراحت خود به سر می برند و کسی به رکورد شکنی فکر می کند و تنها هدف ورزشکاران  حفظ آمادگی شان است،  از طرفی ما نیز انتظار زیادی از آنها نداریم.

رئیس فدراسیون دو و میدانی یاد آور شد:  در آستانه مسابقات کشورهای اسلامی قرار است رشته هایی در این رقابت ها نماینده داشته باشند که شانس بیشتری برای کسب مدال دارند، البته تصمیم نهایی درا ین خصوص اتخاذ نشده است.

داوری تاکید کرد:  برنامه برخی ملی پوشان از جمله احسان حدادی،  محمود صمیمی و سجاد مرادی از آنها گرفته ایم تا برای مسابقات آسیایی هدف گذاری مطلوبی داشته باشیم و این افراد زیر نظر کمیته های مربوط تمرینات آماده سازی خود را دنبال کنند.

وی در پایان یاد آور شد: امیدوارم با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان  انتخابات کمیته ملی المپیک هر چه سریع تر برگزار شود تا در مسابقات آسیایی 2014 کره با برنامه ریزی های مناسب نتایج بهتری کسب کنیم./آق

برچسب ها: رئیس ، فدراسیون ، دو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار