رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: ورزش همگانی تنها راهکار رسیدن به سطح قابل قبول سلامت عمومی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام سید محمد آتش‌زر در مراسم اختتامیه مسابقات آمادگی جسمانی شهرداری کلان‌شهرهای کشور که شنبه‌شب در سالن شهدای شهرداری قم برگزار شد با اشاره به تأکیدات همیشگی رهبر معظم انقلاب مبنی بر اصلاح سبک زندگی ایرانی و اسلامی شدن همه امور، اظهار کرد: تأکید ایشان بر ورزش همگانی هم در همین راستا صورت می‌گیرد.

وی افزود: ورزش کردن بهترین راهکار برای حفظ سلامتی عموم افراد جامعه به شمار می‌رود و این در حالی است که با وجود مشکلات فراوان ناشی از چاقی و عدم تحرک، ورزش باید در اولویت برنامه‌های روزمره ما قرار داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه ورزش حرفه‌ای برای فتح قله‌های بین‌المللی و به اهتزاز درآوردن پرچم جمهوری اسلامی لازم است، متذکر شد: ورزشکاران حرفه‌ای برای میهن خود افتخارآفرینی می‌کنند اما مهمتر از آن پرداختن به ورزش همگانی با هدف سلامت عمومی جامعه است.

وی اضافه کرد: ورزش مختص قشر و جنس خاصی نیست و همه افراد جامعه و همه زنان و مردان باید به ورزش بپردازند و در این میان شهردار و مجموعه مدیریت شهری قم رویکرد خوبی در این زمینه دارد و ورود شهرداری به ورزش همگانی موجب ارتقای سلامت جامعه می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم در پایان با اشاره به ارتقای سلامت عمومی به عنوان یکی از شاخصه‌های پیشرفت هر جامعه، عنوان داشت: شهردار قم یکی از ورزشکاران و ورزش‌دوستان به شمار می‌رود و تلاش‌های مجموعه مدیریت شهری قم هم در دوره مدیریت وی که در راستای ارتقای سطح ورزش همگانی صورت گرفته قابل تقدیر است./س

برچسب ها: قم ، توسعه ، ورزش ، همگانی ، راه ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.