اگر قرار است اتفاقي رخ دهد بايد مردم به عنوان مالکان بخش خصوصي به مديريت امور بپردازند و خصوصي سازي به معناي واقعي شکل گيرد.

بهروز نعمتي،عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس در گتفگو با خبرنگار اورژانس it باشگاه خبرنگاران گفت:در بخش خصوصي کار خاصي صورت نگرفته و بسياري از شرکت‌ها اسما خصوصي شده‌اند و اگر قرار است دچار تغيير و تحولاتي شويم بايد مديريت‌ها و مالکيت‌ها به مردم واگذار شود.

وي با بيان اينکه در کميسيون اصل 44 نيز مباحثي مطرح شده اذعان داشت: اگر مجموعه يا سهامي  قرار است به افراد واگذار شود هر فرد يا گروه نمي‌تواند بيش از 5 درصد آن سهم را داشته باشد زيرا بايد مالکيت به مردم سپرده شود اما در حال حاضر نه مديريت به دست مردم است و نه مالکيت.

 وي با اشاره به بحران مديريتي گفت: عدم واگذاري مالکيت‌ها به مردم سبب کند شدن سرمايه‌گذاري و گردش پولي در کشور مي‌شود که با رفع موانع و بحران‌هاي مديريتي مي‌توان به آن چه كه مطلوب است دست يافت.

وي همچنين به فعاليت‌هاي کشور در حوزه تجارت الکترونيک اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: در بحث تجارت الکترونيک در حد مينيمم هستيم و از حداقل‌ها برخورداريم و کار خاصي مطابق با شان و جايگاه کشور و توان و ظرفيت متخصصان داخلي شکل نگرفته است./ح

برچسب ها: مدیریت ، سهام ، اینترنت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار