نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: بهبود شرایط اقتصادی از اولویتهای دولت است که با سیاست گذاری مناسب در سایر بخشها می تواند حاصل شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / حجت الاسلام حبیب برومند گفت: تعامل میان دولت ها در حوزه سیاست خارجی می تواند شرایط مناسبی را در جهت سرمایه گذاری در کشور ایجاد کند .

وی ادامه داد: اصلاح ساختار اقتصادی کشور تنها با حرف و شعار امکان پذیر نخواهد بود و باید تلاش شود تا شکاف های سیاسی دولتها از میان برداشته شود .

نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حفظ حقوق و منابع کشور، اظهارداشت:با اصلاح و ترمیم شکاف های سیاسی میان دولتها فضای سرمایه گذاری در بخش های اقتصادی فراهم خواهد شد .

حجت الاسلام برومند خاطر نشان کرد : با بروز چنین شرایطی سرمایه گذاری در پرو‍ژه ها و طرح های اجرایی و ناتمام کشور امکان پذیر شده و این می تواند سبب ایجاد اشتغال در کشور شود .

وی گفت: دولت می تواند با برنامه ریزی و سیاست گذاری مناسب از سرمایه های خارجی در اجرای پروژه های داخلی بهره مند شود.

عضو کمیسیون کشاورزی ، اب ومنابع طبیعی درباره تعامل میان قوا نیز افزود: البته فراهم شدن چنین شرایطی نیازمند همکاری دیگر قوا و مجمع تشخیص مصلحت نظام است .

حجت الاسلام برومند افزود:حضور برخی چهره های سرشناس و اثر گذار در کشور می تواند موجی تقویت و دلگرمی سرمایه داران شود و در پیشبرد اهداف و پیشرفت برنامه ها و کارها تاثیر گذار باشد .

وی ابراز امیدواری کرد دولت در مدت زمان کوتاه بتواند برنامه های خود را در جهت رشد اقتصادی فراهم کند، گفت :با تفکر و برنامه های دولت یازدهم قطعا آینده خوبی برای شرایط اقتصادی کشور ایجاد خواهد شد/س.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.