ملی پوش پرتاب دیسک گفت: بعد از حذف در رقابت های آسیایی انگیز ه ای برای تمرین کردن ندارم.

محمود صمیمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: قبل از حضور در رقابت های آسیایی امید زیادی برای کسب مدال در این عرصه داشتم ولی متاسفانه این مهم برآورده نشد و برای حضور در مسابقات جهانی هم تمرین نکردم چرا که انگیزه ای نداشتم.

ملی پوش پرتاب دیسک ادامه داد: در مسابقات لیگ هم رقابتی بین ورزشکاران نیست، یا من اول می شوم یا برادرم محمد،‌ مرحله دوم لیگ با 60 متر و 43 سانتی متر اول شدم.

صمیمی تصریح کرد: سه سال است که به صورت انفرادی تمریناتم را دنبال می کنم، یک دوربین روی ماشینم می گذارم تا فیلم پرتاب هایم را ضبط کند و از این طریق اشکالاتم را برطرف می کنم، هزار بار به فدراسیون گفته ایم که به یک مربی خارجی نیاز داریم ولی مسئولان فقط امروز و فردا می کنند.

ملی پوش پرتاب دیسک یادآور شد: در زمین خاکی تمرین می کنم که در آن پشه هم پر نمی زند و از ما توقع دارند که در مسابقات جهانی عملکرد مطلوبی داشته باشیم، با این اوصاف دیگر نمی توانم مانند گذشته تمرین کنم.

وی در خصوص حضور سرمربی خارجی در اردوهای تیم ملی اظهار داشت: کیم بوخانسف، مربی روسی پرتاب دیسک، به دلیل مشکلات شخصی نمی تواند در ایران حضور پیدا کند و قرار است ملی پوشان به روسیه اعزام شوند، از طرفی واضح است که علاوه بر مربی خارجی، امکانات هم باید برای ورزشکاران فراهم شود.

صمیمی عنوان کرد: توقع حضور در اردوهای خارج از کشور هم نداریم، اگر در اردوهای داخلی هم شرکت کنیم می توانیم آمادگی خود را حفظ کنیم، در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران هم بیشتر از دو هفته نمی توانیم تمرین کنیم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار