رئیس بنیاد نخبگان استان چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون 40 طرح از مخترعان و شرکت های دانش بنیان این استان به دبیرخانه استانی چهارمین جشنواره علم تا عمل واصل شد.

خداداد پیرعلی افزود: جشنواره ملی علم تا عمل به میزبانی معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری مهرماه امسا ل در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) تهران برگزار می  شود.
وی افزود: طرح های رسیده به دبیرخانه این جشنواره در زمینه های مختلف نانو، شیمی، مکانیک، الکترونیک، برق، کشاورزی و ماشین آلات می باشد که در مقایسه با طرح های سال گذشته از کیفیت بالاتری برخوردار است.
پیرعلی اظهار داشت: پارسال در سومین جشنواره علم تا عمل با توجه به حضور فعال و برگزیده شدن سه طرح به عنوان طرح های برتر کشوری و استانی، رتبه استان از گروه دو به گروه یک ارتقا پیدا کرد.
رئیس بنیاد نخبگان استان چهارمحال و بختیاری گفت: دراین جشنواره محدودیتی برای ارائه تعداد اختراعات و الزامی برای ثبت اختراع نیست.
پیرعلی اظهار داشت: در این جشنواره طرح های متقاضیان در قالب یک مجری حقوقی (شرکت یا مؤسسه دولتی یا خصوصی) در سامانه ثبت می شود و طرح هایی در اولویت قرار دارند که تجاری سازی شده و یا در آستانه ورود به بازار مصرف باشد.
وی گفت: مهلت ثبت نام در این جشنواره تا پنجم شهریور تمدید شده است./س

 

برچسب ها: وصول ، طرح ، جشنواره ، چهارمحال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.