مديركل سياسي و انتخابات استانداري فارس گفت: ارتقاء سطح تقسيمات كشوري در مناطق مختلف استان فارس به منظور خدمات رساني بهتر و بیشتر به مردم و كم كردن هزينه هاي مردم و دولت صورت مي گيرد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز، يحيي صادقي با اشاره به ارتقاء فرمانداري هاي فسا و جهرم به فرمانداري ويژه ، بیان کرد: ايجاد چند فرمانداري ويژه در اين استان نشان دهنده جايگاه خاص آن استان است.

وي با بيان اين كه شهرستان هاي كازرون، مرودشت و داراب داراي شاخص هاي ارتقاي فرمانداري هستند، افزود: مكاتبات مورد نياز در این زمينه با مراجع قانوني ذيصلاح صورت گرفته است كه اميدواريم با پيگيري نمايندگان محترم شهرستان ها و عنايت دولت يازدهم اين خواسته ديرينه مردم محقق شود.

مديركل سياسي و انتخابات استانداري فارس در زمينه تشكيل دو اداره كل در شهرستان لارستان، گفت: ابلاغ اين مصوبه در سطح استان واكنش هاي متفاوتي را به دنبال داشته و برخي از اين مصوبه استقبال و تعدادي نيز با آن مخالفت كرده اند.

صادقي ابراز اميدواري كرد در فضايي آرام و بدون هر گونه اقدام خلاف قانون از مجاري قانوني وزارت خانه هاي مربوط، در راستاي اهداف و سياست هاي كلان دولت يعني صرفه جويي و كم كردن هزينه هاي مردم و دولت كه خدمت رساني مطلوب تر به مردم را در پي دارد، اين موضوع بررسي شود.

وي ادامه داد: همه اقداماتي كه در سايه وحدت و همدلي مردم و مسئولين صورت مي گيرد، در راستاي پيشرفت استان فارس در تمام زمينه ها است./س

برچسب ها: ارتقا ، تقسیمات ، کشوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.