بازیکن سابق تيم فوتبال استقلال گفت: از لحاظ امکانات ضعیف هستیم و فکر می کنم با این امکانات میزبانی در سال 2050 را هم نمی توان تصور کرد.

شاهین خیری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: متأسفانه فوتبال ما خروجی ندارد ما تا چند سال پیش 6 لژیونر داشتیم که در لیگ های معتبر اروپایی و در بهترین تیم ها بازی می کردند ولی در حال حاضر حتی یک لژیونرهم نداریم که از لیگ ایران بر لیگ های معتبر اروپا رفته باشند و علت آن این است که فوتبال ما سالهاست در پایه ها ضعیف عمل می کند.

بازيکن سابق تيم فوتبال استقلال ادامه داد: لیاقت ما حضور در جام جهانی نبوده چون هیچ برد ما روی تاکتیک نبوده است ولی به هر حال به جام جهانی رفتیم و همه گفتند ایران به جام جهانی رفت ولی کسی نگفت خوب بازی کردیم یا بد. من به فوتبال شیک و زیبا عقیده دارم ولی متأسفانه فوتبال در کشور ما به نتیجه گرایی سوق داده شده است.

وی تصريح کرد: متأسفانه علاوه بر مشکلاتی که گفتم ما از لحاظ امکانات هم بسیار پایین هستیم بسیاری از زمین های ما با مشکلات اساسی روبه روست از لحاظ امکانات سخت افزاری استادیوم ها با موانعی روبرو هستیم. وقتی در سپاهان بودم برای بازی با پاختاکور به ازبکستان رفتیم وقتی اعضای تیم ما به رختکن وارد شدند همه از امکانات رختکن شادی می کردند خیلی از بچه ها هم از امکانات آن جا شوکه بودند واقعاً تلخ است که ازبکستان با آن سطح فوتبال چنین امکاناتی داشته باشد ولی با این همه استعداد امکانات کمی داشته باشیم و من فکر می کنم با این امکانات میزبانی جام جهانی 2050 را هم نمی توانیم تصور کنیم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار