استیو بالمر رییس اجرایی کمپانی مایکروسافت تا ۱۲ ماه آینده بازنشسته می شود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از استیو بالمر، مدیر اجرای مايکروسافت که به مدت 13 سال در این شرکت فعالیت داشته و نقش بسزایی در توسعه سیستم عامل ویندوز و مجموعه نرم افزاری آفیس داشته است تا 12 ماه آینده بازنشسته خواهد شد.


مايکروسافت در سال 1976 توسط بیل گیتس تاسیس شد، و شاید وی تنها شخصی است که قبل از بالمر با مايکروسافت پیوند خورده باشد. بالمر اعلام کرده است که در طی 12 ماه آینده بازنشسته می شود، و این زمان خوبی برای مايکروسافت است که جانشینی شایسته برای او پیدا کند.

وی در طول این مدت در تمام شکست ها و پیروزی های مايکروسافت در کنار این شرکت بوده است، از ناکامی پروژه سیستم عامل ویندوز ویستا تا گسترش ویندوز 7 و معرفی نسخه جدید سیستم عامل ماکروسافت یعنی ویندوز 8.


وی هنگامی که اسمارت فون آیفون توسط اپل معرفی شد، به آن خندید و این در حالی است که خود مايکروسافت هنوز در میان تولید کنندگان اسمارت فون جایگاهی ندارد همچنین می توان پروژه ی ویندوز RT آن را شکست خورده دانست. اما از طرفی مدیریت وی برای مايکروسافت با پیشرفت های خوبی در زمینه مالی همراه بوده است، در نهایت باید دید پس از بازنشسته شدن وی چه کسی سکان مدیریت بالمر، در ماکروسافت را به دست خواهد گرفت.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار